حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
پیشنهاد 1.8 میلیون یورویی تراکتور به حاتم بن عرفۀ
07 اکتبر 2019 - 10:21
شناسه : 8394
بازدید 156
7

سایت توتو مرکاتو از ایتالیا مدعی شده که باشگاه تراکتور ایران به دنبال جذب ستاره فرانسوی پیشین تیم پاری سن ژرمن است. سایت توتو مرکاتو از ایتالیا در خبری عجیب عنوان کرده که باشگاه تراکتور سازی ایران با مبلغ شگفت انگیز سالانه 1.8 میلیون یورو به دنبال جذب حاتم بن عرفۀ است. بن عرفه، ستاره […]

ارسال توسط :
پ
پ

سایت توتو مرکاتو از ایتالیا مدعی شده که باشگاه تراکتور ایران به دنبال جذب ستاره فرانسوی پیشین تیم پاری سن ژرمن است.

سایت توتو مرکاتو از ایتالیا در خبری عجیب عنوان کرده که باشگاه تراکتور سازی ایران با مبلغ شگفت انگیز سالانه 1.8 میلیون یورو به دنبال جذب حاتم بن عرفۀ است. بن عرفه، ستاره فرانسوی و 32 ساله‌ای است که سال‌های درخشانی را در تیم‌های لیون، مارسی، نیوکاسل و پاری سن ژرمن سپری کرده است. او آخرین بار در تیم رن  فرانسه بازی کرده و پس از آن در تیمی مشغول نبوده است.

بن عرفۀ علاوه بر بازی در تمام رده‌های سنی فرانسه، 15 بازی هم برای تیم ملی بزرگسالان این کشور انجام داده است.

بنا بر گفته سایت توتو مرکاتو، بن عرفۀ در تابستان خیلی نزدیک به عقد قرارداد با سمپدوریا بود اما این اتفاق نهایی نشد. حالا او پیشنهادی 1.8 میلیون یورویی از تراکتور دارد.

البته نکته اینجاست که لیست خارجی باشگاه تراکتور پر است. تی‌تی‌ها سوگیتا، میمبلا، مازولا و فورچونه را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار دارند و به همین دلیل نمی‌توانند بازیکن خارجی دیگری را به خدمت بگیرند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.