حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ورزشگاه آزادی تکمیل شد
01 مارس 2018 - 13:41
شناسه : 2722
بازدید 196
9

دربی 86 در حالی از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) میان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و  این در حالیست که ورزشگاه صدهزار نفری رو به تکمیل شدن است. ظرفیت استادیوم آزادی به طور کامل برای دربی 85 تکمیل شد. در شرایطی که بیش از 2 ساعت تا بازی استقلال برابر پرسپولیس باقی مانده […]

ارسال توسط :
پ
پ

دربی 86 در حالی از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) میان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و  این در حالیست که ورزشگاه صدهزار نفری رو به تکمیل شدن است.

ظرفیت استادیوم آزادی به طور کامل برای دربی 85 تکمیل شد. در شرایطی که بیش از 2 ساعت تا بازی استقلال برابر پرسپولیس باقی مانده هواداران دو تیم به طور کامل ظرفیت استادیوم آزادی را پرکرده اند.

این اتفاق در حالی افتاده است که هواداران زیادی از دو تیم بیرون از ورزشگاه هستند و فرصت حضور در استادیوم آزادی را پیدا نکرده اند.
دلیل حضور پررنگ هواداران استقلال و پرسپولیس در بازی امروز این است که دو تیم در بهترین وضعیت ممکن به هم رسیده اند و این حساسیت این بازی را بسیار زیاد کرده است.
پرسپولیسی ها امروز امیداور هستند با پیروزی برابر استقلال جشن قهرمانی برپا کنند و آبی ها هم می خواهند با شکست رقیب سنتی خود فصل را به شکلی فوق العاده به پایان برسانند.

منبع: ورزش 3

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.