حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
والیبال; ایران و قطر به مصاف یکدیگر رفتند
15 سپتامبر 2019 - 10:04
شناسه : 7278
بازدید 212
7

بازی والیبال ایران و قطر در ورزشگاه آزادی روزشنبه ساعت 18:30 دقیقه برگزار گزدید که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3-0 به صعود تیم ایران خاتمه یافت , که در این دیدار بازیکنان چون سعید معروف , یعلی , امیر غفور نقش به سزایی در برد تیم کشورمان را داشتند که در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

بازی والیبال ایران و قطر در ورزشگاه آزادی روزشنبه ساعت 18:30 دقیقه برگزار گزدید که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3-0 به صعود تیم ایران خاتمه یافت , که در این دیدار بازیکنان چون سعید معروف , یعلی , امیر غفور نقش به سزایی در برد تیم کشورمان را داشتند که در این

شاگردان کولاکوویچ سال پر تورنمنتی را پشت سر گذاشتند و از همان ابتدای ۹۸ در رقابت‌های مختلفی از جمله ۵ هفته لیگ جهانی رقابت‌های انتخابی المپیک حاضر شدند. تیم ایران در مجموع امسال شرایط خوبی داشته است.

بلند قامتان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال نمایش خوبی داشتند و توانستند پس از ۵ هفته مسابقات سنگین در کشور‌ها مختلف برای دومین بار به فینال راه پیدا کنند و در نهایت به عنوان پنجمی برسند. آنها، اما در انتخابی المپیک با ۲ پیروزی و یک شکست نتوانستند سهیمه کسب کنند و حالا باید با حداقل صعود از گروه « د » این مسابقات به جمع ۸ تیم برتر برسند و سپس در مسابقات انتخابی المپیک با حضور ۸ تیم برتر همین بازی‌ها در چین به میدان بروند.

تیم ملی کشورمان تاکنون در این رقابت‌ها به ۲ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و یک عنوان سومی رسیده اند و پیش بینی می‌شود در مسابقات امسال هم نمایش خوبی داشته باشند و قهرمان شوند. البته به گفته بسیاری بازیکنان، آنها شرایط ۱۰۰ درصد آمادگی را ندارند، اما قطعا رفته رفته بهتر می‌شوند و امید است تا به قهرمانی هم برسند.

سرو قامتان پس از پایان این بازی‌ها باید بلافاصله به ژاپن بروند تا در مسابقات جام جهانی به میدان بروند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.