حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
همکاری جدید شرکت ال جی و اپل
01 اکتبر 2019 - 10:09
شناسه : 7932
بازدید 217
9

شرکت ال جی مانند سامسونگ، سونی و ویزیو با شرکت اپل همکاری کرده است تا از سیستم عامل ایرپلی ۲ و هوم کیت در تلویزیون های سری UM7 خود استفاده کند. ال جی در اواخر ماه ژوئیه سال ۲۰۱۹ تصمیم به تعویض سیستم عامل تلویزیون های اولد ۲۰۱۹ خود گرفت که این سیستم عامل نسخه […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت ال جی مانند سامسونگ، سونی و ویزیو با شرکت اپل همکاری کرده است تا از سیستم عامل ایرپلی ۲ و هوم کیت در تلویزیون های سری UM7 خود استفاده کند.

ال جی در اواخر ماه ژوئیه سال ۲۰۱۹ تصمیم به تعویض سیستم عامل تلویزیون های اولد ۲۰۱۹ خود گرفت که این سیستم عامل نسخه ۰۴٫۷۰٫۰۳ در تلویزیون های سری UM7 ال جی که شامل مدل های UM7600، UM7500 و UM7100 می شود، استفاده شده است.

علاوه بر این، اپل و ال جی تایید می کنند که تلویزیون های سری UM6 ال جی نیز اواخر امسال این سیستم عامل را دریافت می کنند. همین مورد در سری SM83 ال جی در مجموعه NanoCell وجود دارد. به نظر می رسد که تلویزیون های ۲۰۱۹ ال جی کم و بیش با اکثر تلویزیون ها سازگار باشند. با این حال این شرکت هنوز هم از سیستم عامل های ایرپلی ۲ و هوم کیت برای تلویزیون های ۲۰۱۹ خود اسنفاده می کند.

ایرپلی تقریبا در هر برنامه iOS بطور طبیعی کار می کند مگر اینکه سازنده برنامه مانند Netflix این ویژگی را غیر فعال کرده باشد.

هوم کیت پلتفرم اپل برای خانه متصل است. این امکان را به کاربران می دهد تا از طریق آیفون یا آیپد یا از طریق دستورات صوتی Siri جنبه های خاصی را با توجه به تلویزیون های ال جی خود کنترل کنند.

قابل ذکر است، سامسونگ و ویزیو سیستم عامل یاد شده را منتشر کرده اند در حالی که سونی هنوز نسخه به روزرسانی خود را منتشر نکرده است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.