حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
همکاری ایران و چین در تولید تلویزیون های جدید
08 آگوست 2019 - 10:13
شناسه : 6598
بازدید 270
3

با توجه به بدعهدی کره‌ای ها ناشی از تحریم‌های آمریکایی و ترک بازار ایران، مدیرعامل یک شرکت صنعتی تولیدکننده لوازم خانگی از تولید نسل جدید تلویزیون های این شرکت با همکاری چینی‌ها خبر داد. این شرکت که زیرساخت‌های آن پاسخگوی تولید سالیانه یک میلیون دستگاه تلویزیون، ۶۰۰ هزار دستگاه ماشین لباسشویی و ۱۲۰ هزار دستگاه […]

ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به بدعهدی کره‌ای ها ناشی از تحریم‌های آمریکایی و ترک بازار ایران، مدیرعامل یک شرکت صنعتی تولیدکننده لوازم خانگی از تولید نسل جدید تلویزیون های این شرکت با همکاری چینی‌ها خبر داد.

این شرکت که زیرساخت‌های آن پاسخگوی تولید سالیانه یک میلیون دستگاه تلویزیون، ۶۰۰ هزار دستگاه ماشین لباسشویی و ۱۲۰ هزار دستگاه یخچال و فریزر است، با خروج شرکت ال. جی از ایران، اکنون آماده تولید تلویزیون به صورت سی. کی. دی (قطعات منفصله) ‌با همکاری چینی ها و سرمایه گذاری در آن مطابق با آخرین فناوری های روز جهان است و روز گذشته (سه شنبه) از این تلویزیون رونمایی کرد.

«امیرعباس کائینی»‌ مدیرعامل شرکت یاد شده در آیین رونمایی از محصولات جدید این شرکت در خصوص میزان داخلی سازی این محصول و چگونگی تامین قطعات های تک (با فناوری بالا) آن، افزود:‌ تولید این محصول اکنون به صورت سی. کی. دی در حال انجام است که البته در تولید آن از همان زیرساخت های سرمایه گذاری شده ال. جی در کشور در سال های گذشته استفاده خواهد شد.

وی بیان داشت:‌ همانطور که در گذشته تولید محصولات ال. جی با عمق داخلی سازی مشخصی در ایران انجام می شد، برای تولید محصول جدید نیز همین میزان داخلی سازی در شرایط کنونی مطرح است.

کائینی، در عین حال منکر بدعهدی برند کره‌ای برای حضور در ایران شد و گفت:‌ دفتر ال. جی در ایران همچنان برقرار است و جلسات ماهانه این شرکت با شریک ایرانی به طور منظم برگزار می شود.

وی ادامه داد: ‌ال. جی همچنان خواستار حضور در بازار بزرگ ایران بود، اما زمانی که مبادلات مالی برهم خورد ناچار به خروج از کشورمان شد، زیرا امکان تبادلات مالی بین ایران و کره جنوبی وجود نداشت و این موضوع فراتر از موضوع برندها است.

کائینی خاطرنشان کرد:‌ آخرین محصولی که از ال. جی وارد کشورمان شده به مارس ۲۰۱۹ (اواخر اسفندماه پارسال) برمی گردد.

وی، در خصوص قطعات های تک تولید این تلویزیون اظهار داشت:‌ تولید برخی از این قطعات در کشورمان صرفه اقتصادی نداشت، اما با توجه به تحریم ها برای عمق بخشی به داخلی سازی برخی از این قطعات برنامه ریزی انجام دادیم و این موضوع را تا جایی که امکانپذیر باشد ادامه خواهیم داد.

کائینی تاکید کرد:‌ ال. جی در همکاری خود با این شرکت اجازه داخلی سازی برخی قطعات را به هیچ عنوان نمی داد، اما در همکاری با چینی ها تولید محصول جدید این شرکت داخلی سازی ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی یادآور شد:‌ در گذشته حتی شرکت ال. جی برخی منابع اصلی تامین مواد و قطعات مورد نیاز خود را از چین انتخاب می کرد و امروز نیز متاثر از شرایط تحریم ها به همکاری تنگاتنگ با چینی ها ادامه خواهیم داد.

این تولیدکننده خاطرنشان کرد: حیات این محصول و مالکیت برند جدید در اختیار خودمان است و برای تولید این محصول، تامین کنندگان زیادی را از کشورهای مختلف به کار گرفته ایم؛ هرچند وقتی تحریم ها سخت تر شود، بازیگران اصلی تامین قطعات محتاط تر عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: ‌امروز کره ای ها از ایران خارج شده اند، اما چینی ها مشتاقانه در بازار ایران فعالیت می کنند.

کائینی تاکید کرد:‌ در ۳۰ سال گذشته و با تلاش و برنامه ریزی زیاد در زندگی مردم ایران حضور داشته ایم، بنابراین با تحریم ها نباید پا پس می کشیدیم و اکنون بهترین فرصت برای ارتقای داخلی سازی و رونمایی از این برند داخلی است.

وی در عین حال خاطرنشان کرد:‌ این شرکت همچنان از همه دارندگان و استفاده کنندگان محصولات ال. جی در کشور حمایت خواهد کرد و هیچ اختلالی در خدمت رسانی به مشتریان وجود ندارد، همچنان که حدود سه هزار دستگاه لوازم خانگی نوی این شرکت برای تامین قطعات مورد نیاز مشتریان کنار گذاشته شده و قطعات آنها پس از جداسازی برای مشتریان ارسال می شود

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.