حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
همه چیز درباره آزمون کار
05 اکتبر 2019 - 18:00
شناسه : 8110
بازدید 244
9

شرکت آزمون کار فعالیت های تولیدی و بازرگانی خود را در زمینه انواع آبگرمکن های برقی، گازی از سال 1357 شروع نمود. اکنون پس از گذشت سالیان متمادی و کسب تجارب فراوان شرکت آزمون کار موفق گردیده تا بعنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان در این زمینه در سطح کشور مطرح باشد. انواع مختلف […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت آزمون کار فعالیت های تولیدی و بازرگانی خود را در زمینه انواع آبگرمکن های برقی، گازی از سال 1357 شروع نمود. اکنون پس از گذشت سالیان متمادی و کسب تجارب فراوان شرکت آزمون کار موفق گردیده تا بعنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان در این زمینه در سطح کشور مطرح باشد.

انواع مختلف تولیدات این شرکت همگی برطبق استانداردهای ملی بصورت کاملا اقتصادی و با هدف مصرف سوخت حداقل طراحی و ساخته می شوند.

شرکت آزمون کار توانسته ترکیبی از طراحی مناسب، تولید با کیفیت، خدمات پس از فروش سریع را با توسعه و تحقیقات علمی در یک مرکز برای تولیدات خود یکجا گردآوری نموده و برای این منظور طراحان متخصص، مهندسان و پرسنل کارکشته، خدمات پس از فروش تمام وقت و تیم فروش کاملا فعال و پویایی را در کنار هم به کار گرفته است.

علیرغم اینکه امروزه محصولات شرکت آزمون کار به 12 کشور جهان صادر می شود، همچنان به دنبال تولید و صادرات بیشتر در زمینه وسایل گرمایشی می باشیم.

کارخانه آزمون کار در تهران و در محلی که تنها 6 کیلومتر با مرکز اصلی مبادلات لوازم خانگی فاصله دارد، واقع شده و این امکان فراهم گردیده تا در زمینه اطلاعات بازار با خواستهای مشتریان همگام باشد.

شرکت آزمون کار با شور و اشتیاق و احترام فراوان از مشتریان خود چه در پهنه ملی و چه در پهنه بین المللی درخواست می نمائیم تا از کارخانه ما بازدید بعمل آورند.

امیدواریم این شرکت تولیدکننده ایرانی دامنه فعالیت و تولیدات خود را هر روز بیش از پیش ارتقاء داده و خشنودی مشتریان محترم خود را فراهم آورد.

برخی از محصولات آزمون کار:

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.