حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
همایش تخصصی نمایشگاه و بازار صنعت لوازم خانگی ایران
07 نوامبر 2017 - 14:26
شناسه : 1712
بازدید 252
5

همایش تخصصی نمایشگاه و بازار در قالب چهار میز تخصصی «صنعت، نمایشگاه، بازار»، «نمایشگاه و صادرات»، «نمایشگاه و رسانه» و «پرسش و پاسخ» با حضور مسئولان و شرکت‌های تولیدی و صادراتی لوازم خانگی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار گردید. به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این همایش موضوعاتی نظیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش تخصصی نمایشگاه و بازار در قالب چهار میز تخصصی «صنعت، نمایشگاه، بازار»، «نمایشگاه و صادرات»، «نمایشگاه و رسانه» و «پرسش و پاسخ» با حضور مسئولان و شرکت‌های تولیدی و صادراتی لوازم خانگی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این همایش موضوعاتی نظیر ضرورت برندسازی و تقویت جایگاه برندهای لوازم خانگی ایران، تدوین استراتژی مشخص صنعتی و صادراتی، افزایش مقیاس تولید شرکت‌های تولیدی، هوشمندسازی و تولید متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان، نوسازی و ارتقای کیفیت محصولات صادراتی، مشکلات پیش روی تولید و صادرات لوازم خانگی و همچنین تجارب شرکت‌های موفق صادرکننده در حوزۀ صادرات و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی تشریح شد.

در پایان این نشست، محمدرضا مودودی، معاون توسعۀ صادرات کالا و خدمات، ضمن اعلام همکاری و آمادگی کامل سازمان توسعه تجارت ایران جهت حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی و بازارهای هدف صادراتی، به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در همایش پاسخ داد.

گفتنی است، همایش تخصصی نمایشگاه و بازار صنعت لوازم خانگی ایران از دوم تا پنجم آذر ماه به همت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و پیش از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد

منبع: آنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.