حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
هر کدام از لوازم خانه چقدر برق مصرف می کنند؟
24 جولای 2019 - 19:19
شناسه : 6415
بازدید 376
9

برای خرید لوازم خانگی حتما باید به توان مصرفی آنها نیز توجه کرد. چرا که این شاخصه می تواند گویای قدرت کارکرد این لوازم و همچنین کم مصرف بودن یا پرمصرف بودن آن باشد. در این مطلب به شما می گوییم که هر کدام از لوازم خانه چقدر برق مصرف می کنند؟ میزان مصرف برق در […]

ارسال توسط :
پ
پ

برای خرید لوازم خانگی حتما باید به توان مصرفی آنها نیز توجه کرد. چرا که این شاخصه می تواند گویای قدرت کارکرد این لوازم و همچنین کم مصرف بودن یا پرمصرف بودن آن باشد. در این مطلب به شما می گوییم که هر کدام از لوازم خانه چقدر برق مصرف می کنند؟

میزان مصرف برق در فصل گرما به خصوص در ماه های تیر و مرداد به اوج خود می رسد و مدیریت مصرف برق امری ضروری است که با آگاهی از میزان برقی مصرف لوازم خانگی تا میزان قابل توجهی می توان صرفه جویی کرد.

برخی از لوازم خانگی ها در مقایسه با سایر لوازم منزل، برق بیشتری مصرف می کنند که با شناخت آن ها می توان کمتر از این وسایل در اوج ساعات مصرف برق استفاده کرد.

راهکارهایی زیادی برای مدیریت مصرف برق خانگی وجود دارد که از جمله می توان از خرید یخچال فریزر دارای برچسب انرژی ای و بی، خاموش کردن لامپ های اضافی، استفاده از لوله کشی آب گرم برای ماشین لباسشویی و عایق کاری کولرها نام برد.

باتوجه به اینکه با دانستن میزان برق مصرفی لوازم خانگی و شناسایی وسایل پر مصرف می توان از خاموشی های در فصل تابستان جلوگیری کرد، در ذیل جدول میزان مصرف برق انواع لوازم خانگی گردآوری شده است:

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.