حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
هاتگرام: نسخه فعال تلگرام!؟؟
08 ژانویه 2018 - 9:57
شناسه : 2120
بازدید 397
12

پس از اعتراضات اخیر کشور و منتج شدن مسائل معیشتی به آشوب های خیابانی شبکه اجتماعی تلگرام  مسدود شد. علیرغم برگشت جو آرامش به کشور بنا به دلایل گوناگون من جمله تعهداتی که دولتمردان پیش تر از تلگرام خواسته بودند و البته محقق هم نشد، وضعیت فعالیت تلگرام  معلق شد و همچنان در هاله ای […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از اعتراضات اخیر کشور و منتج شدن مسائل معیشتی به آشوب های خیابانی شبکه اجتماعی تلگرام  مسدود شد. علیرغم برگشت جو آرامش به کشور بنا به دلایل گوناگون من جمله تعهداتی که دولتمردان پیش تر از تلگرام خواسته بودند و البته محقق هم نشد، وضعیت فعالیت تلگرام  معلق شد و همچنان در هاله ای از ابهام است. علیرغم حرف و حدیث های فراوان واقعا مشخص نیست تکلیف کاربران این شبکه اجتماعی چیست؟

این موضوع زمانی بغرنج تر می شود که بسیاری از ارتباطات کاری با این شبکه اجتماعی سامان دهی می شد اما کافه بازار قصد معرفی یک شبکه اجتماعی را دارد که بهتر است بگوییم نسخه ایرانی شده تلگرام است :

هاتگرام (دسترسی به سایت اصلی هاتگرام و دانلود نسخه های اندروید و ios)

 

لازم به ذکر است هاتگرام در عمل همان نسخه تلگرام است با این تفاوت اساسی که سرور این شبکه  به داخل کشور آمده است.در عمل شما با تلگرام و امکاناتش روبرو هستید و با همان اکانت دسترسی به تمام تماسهایتان و اطلاعاتتان دسترسی دارید.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.