احمد یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار در مشهد با بیان این خبرگفت: با تلاش های انجام شده در چندماه گذشته این 3 نمایشگاه تخصصی عصر فردا 24 دیماه از ساعت 18 با حضور مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد افتتاح خواهد شد.

وی افزود: 137 شرکت در قالب 783 غرفه در فضای حدود 22 هزار متر مربعی نمایشگاه بین المللی مشهد در سالن های فردوسی، بهار، عطار، ابوسعید، مولوی، انوری، عطار و 8 ضلعی برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به شرایط خاص اقتصادی کشور اشاره و بیان کرد: علی رغم دشواری های اقتصادی موجود، خوشبختانه از حیث میزان فضای مفید برای نمایش محصولات تولیدکنندگان، نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه نیستیم و شرکت های مختلف در فضای نمایشگاهی وسیعی در حدود 9 هزار و 200 متر مربع گرد هم آمده است.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت های داخلی که عمدتاً از تهران، تبریز، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و …، 17 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، چین، آلمان، اسپانیا و فرانسه به صورت غرفه های تخصصی به نمایش جدیدترین محصولات و تولیدات خود از بهترین برندهای مطرح دنیا خواهند پرداخت.

یزان پناه با تاکید بر حمایت از تولید و کالای ایرانی و تلاش های انجام شده در این خصوص، بیان کرد: محصولات نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه در زمینه هود و سینگ، اجاق گاز و فر، صوتی و تصویری، یخچال، فریز، لوازم و ظروف آشپزخانه، ظروف چینی، لوازم برقی کوچک، فرش ماشینی و موکت هستند که به مدت 5 روز در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی و عموم مردم قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در ساعت 18 روز دوشنبه 24 دیماه با حضور میهمانان و مسئولان کشوری و استانی، خاطر نشان کرد: همه روزه تا 28 دی ماه از ساعت 16 الی 22 میزبان متخصصان حوزه لوازم خانگی برای بازدید از غرفه ها، عقد قرارداد و اخذ نمایندگی ها و همچنین عموم شهروندان مشهدی خواهیم بود.

منبع: برنا