حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
نمایشگاه بهاره مصلی از فردا آغاز به کار می کند
13 فوریه 2018 - 19:58
شناسه : 2515
بازدید 243
5

  هرساله نزدیک عید نوروز نمایشگاه های بهاره برگزار می شود و خانم های مشتاق و اهل خرید می توانند مایحتاج عید را از این نمایشگاه ها تامین کنند و البته با قیمتی مناسب تر. و البته امسال شاهد زودترشروع شدن این نمایشگاه بودیم. از فردا 96/11/25 می توانید از نمایشگاه بهاره مصلی دیدن کنید. […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

هرساله نزدیک عید نوروز نمایشگاه های بهاره برگزار می شود و خانم های مشتاق و اهل خرید می توانند مایحتاج عید را از این نمایشگاه ها تامین کنند و البته با قیمتی مناسب تر. و البته امسال شاهد زودترشروع شدن این نمایشگاه بودیم. از فردا 96/11/25 می توانید از نمایشگاه بهاره مصلی دیدن کنید.

 

 

در دور جدید نمایشگاه بهاره تهران شهروندان و بازدیدکنندگان اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را می توانند با تخفیف ویژه بین 15 تا 25 درصد تحت نظارت اتاق اصناف تهران و هیات های نظارتی خریداری کنند.
از اهداف این جشنواره تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بدون واسطه، تامین نیاز کالاهای اساسی سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده ها و حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.
در جشنواره خرید بهاره تهران انواع پوشاک، آجیل و خشکبار، لوازم آشپزخانه، کیف و کفش، شیرینی و شکلات، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، موادشوینده و دیگر ملزومات مورد نیاز خانواده ها و ایام نوروز عرضه می شود.
مجموعه چهل سرا مصلای امام خمینی در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) واقع شده است.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت 11 صبح تا 21 و در روزهای جمعه از ساعت 13 پذیرای شهروندان است.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.