حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
میز کارشناس دیدبازار
04 نوامبر 2018 - 10:04
شناسه : 4369
بازدید 213
7

فروشگاه اینترنتی دیدبازار در راستای تکریم و پاسداشت شعار سال و حمایت عملی از تولیدات داخلی اقدام به راه اندازی «میز کارشناس دیدبازار» نموده است.   «میز کارشناس دیدبازار» قصد دارد با پرسش و پاسخ به مسائل مرتبط با محصولات و تولیدات داخلی گره های زیادی از ذهن مخاطب باز کند تا رویکرد به سمت […]

ارسال توسط :
پ
پ

فروشگاه اینترنتی دیدبازار در راستای تکریم و پاسداشت شعار سال و حمایت عملی از تولیدات داخلی اقدام به راه اندازی «میز کارشناس دیدبازار» نموده است.

 

«میز کارشناس دیدبازار» قصد دارد با پرسش و پاسخ به مسائل مرتبط با محصولات و تولیدات داخلی گره های زیادی از ذهن مخاطب باز کند تا رویکرد به سمت خرید کالای وطنی نه از سر اجبار و اکراه و با مشی ء مکانیکی بلکه از سر شوق و  اشتیاق به سبب کمک به تولید ملی و کارکرگران ایرانی باشد.

میز کارشناس دیدبازار مجموعه مقالات و اخباری است که حیطه ی وسیعی از پرسش ها؛ «از نقد و بررسی محصول» گرفته تا «چگونگی رسیدن به کیفیت مطلوب در کالای ایرانی» را به بحث و تبادل نظر می گذارد. البته محتوا و مغز مطالب این بخش بسته به بضاعتمان خواهد بود. امیدواریم که در آینده نزدیک بتوانیم مطالبی هر چه بهتر و موثرتر منتشر کنیم.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.