حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
منتشر شد: لیست بلند بالای دریافت کنندگان ارز دولتی
01 جولای 2018 - 14:34
شناسه : 3424
بازدید 222
8

بعد از یک هفته کش و قوس بالاخره لیستی از دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی از سوی دولتی ها منتشر شد. لیستی که در آن وارد کنندگان لوازم خانگی هم هستند. بانک مرکزی فهرست کالاهایی را که ارز رسمی به‌نرخ ۴۲۰۰ تومان دریافت کرده‌اند، به‌تفکیک شرکت‌ها و افراد منتشر کرد. در اعلامیه بانک مرکزی آمده […]

ارسال توسط :
پ
پ

بعد از یک هفته کش و قوس بالاخره لیستی از دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی از سوی دولتی ها منتشر شد. لیستی که در آن وارد کنندگان لوازم خانگی هم هستند.

بانک مرکزی فهرست کالاهایی را که ارز رسمی به‌نرخ ۴۲۰۰ تومان دریافت کرده‌اند، به‌تفکیک شرکت‌ها و افراد منتشر کرد.
در اعلامیه بانک مرکزی آمده است: نظر به اهمیت موضوع و با هدف شفاف‌سازی و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و نیز با توجه به تأکید و دستور رییس جمهوری محترم، فهرست کالاها را به‌تفکیک شرکت‌ها و افراد ــ که طی این مدت ارز رسمی به‌نرخ 4200 تومان دریافت کرده‌اند ــ منتشر می‌کند.

یادآوری می‌شود، این گزارش به‌درخواست وزارت صمت برای کالاهایی که از سوی آن وزارتخانه مشخص شده، تهیه شده است؛ بنابراین دربرگیرنده تمام کالاهای تأمینِ‌ارزشده توسط بانک مرکزی نیست.

همچنین گفتنی است، بانک مرکزی علاوه بر تخصیص و تأمین ارز کالاهای مندرج در جدول زیر، مقادیر قابل توجهی ارز به مسافران خارج از کشور، دانشجویان، بیماران و نیز خدمات ثبت‌سفارش‌شده اختصاص داده که در اینجا به آنها اشاره نشده است.

برای مشاهده لیست اینجا کلیک کنید

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.