حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
معرفی چند برند لپ تاب با قیمت مناسب
10 آوریل 2018 - 17:28
شناسه : 2989
بازدید 284
11

لپ‌تاپ‌های لنوو همواره با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها را توجیه می‌کند و برند ایسوس هم از بازیگران شاخص در بازار لپ‌تاپ محسوب می‌شود که همواره به دنبال تحولات بزرگ است، به هرحال مدل‌های گوناگون با طیف وسیعی از قابلیت‌ها هنوز در انتظار انتخاب آگاهانه شما هستند. بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، اگر […]

ارسال توسط :
پ
پ

لپ‌تاپ‌های لنوو همواره با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها را توجیه می‌کند و برند ایسوس هم از بازیگران شاخص در بازار لپ‌تاپ محسوب می‌شود که همواره به دنبال تحولات بزرگ است، به هرحال مدل‌های گوناگون با طیف وسیعی از قابلیت‌ها هنوز در انتظار انتخاب آگاهانه شما هستند.

بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، اگر در اینترنت گشتی زده باشید قطعاً لیست‌های رنگارنگی از قیمت لپ تاب مناسب، بدترین‌ها، ارزان‌ترین و گران‌ترین‌ها دیده‌اید. اما بهترین انتخاب برای شما، پیدا کردن محصولی است که تناسبی فوق‌العاده بین آنچه در ذهن و آنچه در جیب دارید برقرار کند. اجازه ندهید هیجان ناشی از رنگ و لعاب برخی دستگاه‌ها، در قضاوت شما تأثیرگذار باشد. در این چند خط به معرفی دو نمونه از لپ‌تاپ‌هایی پرداخته‌ایم که بسیاری از مزیت‌ها و ویژگی‌های لپ‌تاپ‌هایی با قیمت بسیار بالاتر را دارند و به قول معروف کارتان را راه می‌اندازند.

لنوو – Ideapad

لنوو همیشه به تولید لپ‌تاپ ارزان با ارزش خرید بالا بین کاربران مشهور بوده و در ساخت لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت خوب، تبحر خاصی دارد. به طور کلی لپ تاب لنوو  در سه سری اصلی به نام‌های ThinkPad، IdeaPad و Essential تولید می‌شود که سری IdeaPad  به طور خاص‌تر برای کاربران خانگی یا دانشجویان طراحی شده است و نسبت به سری ThinkPadطراحی چشم‌نوازتری دارد.

به عنوان مثال لپ‌تاپ جدید آیدیاپد 320، یکی از اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار است که مدتی است با قیمت مناسب راهی بازار شده و در کنار ویژگی‌های مناسب از قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی نیز برخوردار است. اگر می‌خواهید مبلغی کمتر از یک میلیون تومان هزینه کنید، از لپ‌تاپ‌های این سری، آیدیاپد 300 این شرکت جزو محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های زیر یک میلیون تومان است که برای انجام امور روزمره بسیار مناسب است.

 

ایسوس سری X

ایسوس به دو عامل کیفیت و نوآوری توجه ویژه‌ای دارد به طوری که لپ‌تاپ‌های آن جزو با کیفیت‌ترین محصولات دیجیتال در دنیا است. لپ‌تاپ‌های ایسوس سری X ، از پرطرفدارترین سری‌ها در برند Asus است چون علاوه بر اینکه کیفیت ساخت و ظاهر شیک و جذابی دارند در عین حال قیمت مناسب و تنوع رنگ آن‌ها هم با سلیقه طرفداران زیادی جور است. در نظرسنجی از فروشندگان یا در بررسی پرفروش‌ترین‌های هر  فروشگاه اینترنتی جست‌وجو کنید، این سری جزو پرفروش‌هاست. لپ‌تاپ‌های این سری همگی نمایشگر 14 و 15 اینچی داشته و طیف کاربری دانشجویی، خانگی و مالتی مدیا را در بر می‌گیرند. در این دستگاه‌ها سرعت انتقال داده بسیار بالا بوده و صفحه نمایش این محصولات با کیفیت Full HD که به کاربر ارائه می‌دهند، از لحاظ سطح روشنایی، عمق رنگ و زاویه دید تصویر به یک انتخاب ایده‌ال برای مشاهده عکس و فیلم تبدیل می‌شوند. سری X  لپ تاب ایسوس، جزو محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های بین یک تا دو میلیون است.

لپ‌تاپ‌های لنوو همواره با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها را توجیه می‌کند و برند ایسوس هم از بازیگران شاخص در بازار لپ‌تاپ محسوب می‌شود که همواره به دنبال تحولات بزرگ است. به هرحال مدل‌های گوناگون با طیف وسیعی از قابلیت‌ها هنوز در انتظار انتخاب آگاهانه شما هستند.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.