حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
محصول جدید شرکت Atomberg  در حال ورود به بازار لوازم خانگی
14 سپتامبر 2019 - 10:41
شناسه : 7214
بازدید 217
8

یک شرکت هندی در بمبئی در حال تولید لوازم خانگی می باشد و تصمیم دارد وارد بازار روز لوازم خانگی شده و پیشرفت کند. شرکت لوازم خانگی آتومبرگ (Atomberg) که در حال تولید پنکه‌های سقفی هوشمند با انرژی کارآمد است، از تولید لوازم خانگی دیگری از جمله میکسر و کولر خبر داد. استارت آپ مستقر […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک شرکت هندی در بمبئی در حال تولید لوازم خانگی می باشد و تصمیم دارد وارد بازار روز لوازم خانگی شده و پیشرفت کند.

شرکت لوازم خانگی آتومبرگ (Atomberg) که در حال تولید پنکه‌های سقفی هوشمند با انرژی کارآمد است، از تولید لوازم خانگی دیگری از جمله میکسر و کولر خبر داد.
استارت آپ مستقر در بمبئی که توسط فارغ التحصیلان IIT Bombay تأسیس شده است، در نظر دارد که ظرف ۱۲- ۱۸ ماه آینده خط تولید مجموعه لوازم خانگی را راه‌اندازی کند.
این شرکت که هم اکنون در ۱۲- ۱۵ شهر حضور دارد و همچنین به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در شهرهای جدید است. آتومبرگ که اخیراً مجموعه A را ۱۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است و از آن برای تنوع محصولات و گسترش جغرافیایی استفاده می کند.
فروش پنکه سقفی در بازار هند با قیمت ۱۰.۰۰۰ پوند بوده و در چند سال گذشته حدود ۸ درصد رشد کرده است‌. این شرکت که شاهد رشد سه برابری در تجارت است، انتظار دارد تا مارس ۲۰۲۰ به گردش مالی ۱۰۰ پوند کروری دست یابد.
قابل ذکر است، محصولات آتومبرگ هوشمند بوده و از طریق الکسا، وای فای و گوگل هوم کنترل می‌شوند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.