حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
متعاقب برگزاری جلسه اتحادیه لوازم خانگی تهران: پخش تراکت تبلیغاتی
09 ژوئن 2019 - 16:47
شناسه : 6054
بازدید 297
6

امروز یکشنبه مورخه 19 خردادماه سال 1398 جلسه ایی با حضور اعضای صنف لوازم خانگی تهران و اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در محل دفتر این اتحادیه برگزار شد که اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام خواهد شد. جناب آقای محمد رسولی مدیر بخش بازرگانی شرکت صفابازارپارس – نامزد انتخابات اتحادیه لوازم خانگی تهران – هم […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز یکشنبه مورخه 19 خردادماه سال 1398 جلسه ایی با حضور اعضای صنف لوازم خانگی تهران و اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در محل دفتر این اتحادیه برگزار شد که اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

جناب آقای محمد رسولی مدیر بخش بازرگانی شرکت صفابازارپارس – نامزد انتخابات اتحادیه لوازم خانگی تهران – هم یکی از حضار این جلسه بود. متعاقب حضور ایشان تراکت تبلیغاتی معرفی ایشان هم در میان شرکت کنندگان توزیع شد که متن آن را در انظار عموم آحاد مردم و مخاطبان سایت قرار می دهیم:

بسمه تعالی

 

با سلام و عرض ادب خدمت شما سروران گرامی

با عنایت به اینکه فلسفه و هدف شکل گیری اتحادیه های صنفی، «حمایت از اعضاء» و «بهبود کسب و کارهایشان» می باشد؛ لزوم توجه به اختیارات و وظایف اتحادیه و نقش آفرینی مؤثر در عرصه های مختلف اجتماعی به جهت هماهنگی با سایر نهادها و قوای اجتماعی ضروری و حیاتی است. با نگاهی اجمالی به وضعیت فعلی اتحادیه صنف لوازم خانگی در می یابیم که از تمامی ظرفیت های موجود استفاده لازم نشده است و هم اکنون بیش از پیش ضرورت تغییر و تحول در این اتحادیه بر همگان آشکار و مبرهن شده است.

از اینرو اینجانب محمد رسولی متولد 1354 دارای مدرک تحصیلی دیپلم بواسطه ی بیش از دو دهه فعالیت صنفی در حوزه لوازم خانگی ، بر حسب وظیفه ی انسانی و شرعی؛ آمادگی خود را برای ایجاد تغییر و تحول در نقش آفرینی اتحادیه با نامزدی در این انتخابات اعلام می دارم.

ارتباط تنگاتنگ با تولیدکنندگان، شناخت عمیق شبکه توزیع کالا به صورت سنتی و اینترنتی، مدیریت دو فروشگاه فیزیکی در سطح امین حضور تهران، مدیریت یک فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و مدیریت بازرگانی شرکت صفابازار پارس با توزیع 5 برند داخلی برتر در سطح استان، اشتغالزایی مستقیم برای 20 نفر پرسنل تحت مدیریت؛ بخشی از توانمندیها و موفقیت های کاری اینجانب است.

 

بی شک موفقیت؛ با برنامه ریزی و تلاش بی وقفه میسر است، از اینرو بخشی از برنامه های مدنظر خویش را برای تغییر و توسعه در اتحادیه اعلام می دارم:

  • ایجاد سامانه آنلاین دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات اعضای محترم جهت توسعه مشارکت و تقویت مسئولیت پذیری.
  • تشکیل کمیسیون های بیمه و مالیات جهت ارائه مشاوره به اعضای محترم.
  • تقویت و ارتقای جایگاه کسبه با بهره گیری از دانش روز ( فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و برندسازی)
  • نظارت و حمایت همه جانبه از کسبه در مقابل کوتاهی و قصور برخی از شرکتهای خدمات پس از فروش که باعث نارضایتی و سلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان گردیده اند.
  • اعمال سیاست های تشویقی جهت اخذ پروانه کسب و ارتقای دانش علوم مالی و کسب و کار
  • بازآرایی فعالیت صنفی همکاران مطابق با سیاست های کلی کشور (حمایت از تولیدکنندگان لوازم خانگی و کالاهای ایرانی با کیفیت و دانش بنیان)
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.