حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
متئو مسی، فرزند لیونل مسی جانشین اودر آینده
12 سپتامبر 2019 - 10:06
شناسه : 7155
بازدید 238
12

متئو مسی فرزند لیونل سعی دارد در آینده فوتبالیست برتری در کمپ بارسا شود البته در فوتبال کمتر فرزندی توانسته جانشین مناسبی برای پدر خود باشد , از فوتبال داخلی خود گرفته تا لیگ های مطرح اروپایی تاریخ نشان داده است که درخشش فرزندان بازیکنان زیاد چشمگیر نبوده و نتوانسته رضایت تماشاگران به خصوص مربیان […]

ارسال توسط :
پ
پ

متئو مسی فرزند لیونل سعی دارد در آینده فوتبالیست برتری در کمپ بارسا شود البته در فوتبال کمتر فرزندی توانسته جانشین مناسبی برای پدر خود باشد , از فوتبال داخلی خود گرفته تا لیگ های مطرح اروپایی تاریخ نشان داده است که درخشش فرزندان بازیکنان زیاد چشمگیر نبوده و نتوانسته رضایت تماشاگران به خصوص مربیان خود را جلب کند البته امیدوارم این موضوع در مورد متئو صدق نکند .

ویدئوی منتشر شده نشان می دهد که شاید متئو مسی در آینده قادر به تکرار محبوبیت و هنرنمایی خیره کننده پدر خود در مستطیل سبز باشد. تیاگو، فرزند اول مسی بسیار آرام بوده و هنوز استعداد وی شکوفا نشده است، اگرچه متئو هنوز قادر به راه رفتن کامل هم نیست، اما شاید استعداد شگرف لیونل به وی ارث رسیده باشد.

البته متئو مسی بارها نشان داده از شکست بارسلونا خوشحال می شود و تصاویر جالبی از جشن های بعد از گل خوردن بارسلونا منتشر شده، اما باید دید اگر وی هنگامیکه بزرگ شد و پا به عرصه فوتبال گذاشت، آیا همانند پدر همه عمر بازیکن بارسا خواهد بود یا لباس تیم دیگری را بر تن می کند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.