حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
لنوو ساعت هوشمند Lenovo Carme را معرفی کرد
17 سپتامبر 2019 - 9:34
شناسه : 7412
بازدید 213
6

شرکت لنوو ساعت هوشمند جدیدی را با نام Lenovo Carme معرفی کرده است که سومین محصول این شرکت پس از گوشی های A6 Note و K10 Note به حساب می آید. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از gsmarena ، لنوو ساعت هوشمند خود را با طراحی جدید عرضه کرده است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت لنوو ساعت هوشمند جدیدی را با نام Lenovo Carme معرفی کرده است که سومین محصول این شرکت پس از گوشی های A6 Note و K10 Note به حساب می آید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از gsmarena ، لنوو ساعت هوشمند خود را با طراحی جدید عرضه کرده است. این ساعت که از صفحه رنگی لمسی 1.3 اینچی بهره برده است ، طراحی 2.5 بعدی خمیده نیز دارد. بدین صورت که کاربر میتواند به راحتی و در تمامی زوایا صفحه آن را مشاهده کند.

از دیگر امکانات این ساعت مشاهده اعلانات نظیر پیامک ها و تماس ها روی صفحه است. از فناوری های دیگر همراه با این ساعت میتوان به گام شمار ، نمایشگر ضربان قلب و بررسی روند خواب اشاره کرد. این ساعت با ویژگی های ورزشی خود کاربر را نسبت به زمان های کم تحرکی مطلع خواهد کرد.

دیگر قابلیت های Lenovo Carme مربوط به پیش‌بینی وضعیت هوا، کرونومتر و آلارم ساعت است. همچنین کاربر میتواند از این ساعت برای ردیابی گوشی خود نیز استفاده کند. این ساعت ضد آب تهیه شده و به استاندارد IP68 مجهز شده است. این ساعت میتواند از طریق بلوتوث 4.2 به اندروید و یا IOS متصل شود. باطری این ساعت 200 میلی آمپر ساعت است و تا 7 روز میتوان از آن استفاده کرد. قیمت این ساعت هوشمند 50 دلار اعلام شده است.

 

منبع :tech-news.ir

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.