حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
قیمت روز تلویزیون های ال ای دی ۵۵ اینچ
06 آگوست 2019 - 8:45
شناسه : 6565
بازدید 234
7

وارد هر خانه ای می شوید حتما یک تلویزیون وجود دارد. در اینکه خروجی تمام تلویزیون ها یکی است حرفی نیست! اما اینکه با چه کیفیتی و در چه ابعادی این تصاویر را مشاهده کنیم، سوژه ای شده است که هر روز به زیادتر شدن اینچ تلویزیون های موجود در خانه ها ختم می شود! […]

ارسال توسط :
پ
پ

وارد هر خانه ای می شوید حتما یک تلویزیون وجود دارد. در اینکه خروجی تمام تلویزیون ها یکی است حرفی نیست! اما اینکه با چه کیفیتی و در چه ابعادی این تصاویر را مشاهده کنیم، سوژه ای شده است که هر روز به زیادتر شدن اینچ تلویزیون های موجود در خانه ها ختم می شود!

تلویزیون یا دورنما از واژهٔ vision به معنای دید یا نما و واژهٔ tele به معنای دور، یک سیستم ارتباطی برای پخش تصویر متحرک و صداها از مسافت دور است. برای استفاده و دریافت امواج تلویزیون، به یک دستگاه به نام گیرنده تلویزیون احتیاج است.

امروزه در ایران، به مجموعه فراهم‌کننده و پخش‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، «صدا و سیما» گفته می‌شود. از جان لوگی برد دانشمند و مخترع اهل اسکاتلند به عنوان مخترع تلویزیون یاد می‌شود، گرچه دانشمندان و مخترعان بسیار دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده ۱۹ میلادی تاکنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون نقش مؤثر داشته‌اند.

قیمت تلویزیون

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.