حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فیلم جدید شهاب حسینی در ترکیه
17 سپتامبر 2019 - 10:19
شناسه : 7425
بازدید 195
6

خبرها حاکی از آن است که بازیگر مطرح و خوب کشورمان، شهاب حسینی قرار است در یک فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ترکیه ایفای نقش کند. فیلمبرداری فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی که تولید مشترک ایران و ترکیه است، به زودی آغاز می‌شود و شهاب حسینی نقش شمس تبریزی را در […]

ارسال توسط :
پ
پ

خبرها حاکی از آن است که بازیگر مطرح و خوب کشورمان، شهاب حسینی قرار است در یک فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ترکیه ایفای نقش کند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی که تولید مشترک ایران و ترکیه است، به زودی آغاز می‌شود و شهاب حسینی نقش شمس تبریزی را در این فیلم بازی می‌کند.

روابط عمومی این فیلم خبر داده که «مست عشق» برشی از زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی را روایت می‌کند و فیلمنامه این فیلم را فرهاد توحیدی و حسن فتحی نوشته‌اند.

شهاب حسینی نقش شمس تبریزی را بازی خواهد کرد. سایر بازیگران و عوامل فیلم نیز ترکیبی از سینماگران سرشناس ترکیه‌ای و ایرانی خواهد بود که اسامی آنها بهزودی اعلام می‌شود.

تمامی صحنه‌های فیلم در ترکیه فیلمبرداری می‌شود و شهر قونیه در زمانه حیات مولانا بازسازی خواهد شد. تهیه کننده «مست عشق» مهران برومند است و فیلم از دو سرمایه‌گذار ایرانی و ترکیه‌ای بهره می‌برد.

مجوزهای لازم از کشور ترکیه گرفته شده و «مست عشق» پس از دریافت پروانه ساخت از ایران، کلید می‌خورد.

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.