حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فیلم «تنگه ابوقریب» به برلین می رود
13 فوریه 2018 - 19:34
شناسه : 2509
بازدید 272
11

فیلم تنگه ابوقریب ساخته بهرام توکلی به جشنواره برلین بمی رسد. «تنگه ابوقریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی روز جمعه 16 فوریه برابر با 27 بهمن ساعت 18:50 به وقت برلین در بازار فیلم جشنواره برلین به نمایش درمی آید.     از روابط عمومی سازمان اوج، فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» با نام […]

ارسال توسط :
پ
پ

فیلم تنگه ابوقریب ساخته بهرام توکلی به جشنواره برلین بمی رسد. «تنگه ابوقریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی روز جمعه 16 فوریه برابر با 27 بهمن ساعت 18:50 به وقت برلین در بازار فیلم جشنواره برلین به نمایش درمی آید.

 

 

از روابط عمومی سازمان اوج، فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» با نام بین المللی «the Lost strait» در اولین نمایش خارجی خود در بازار فیلم جشنواره برلین به نمایش در خواهد آمد.
«تنگه ابوقریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی روز جمعه 16 فوریه برابر با 27 بهمن ساعت 18:50 به وقت برلین در بازار فیلم جشنواره برلین به نمایش درمی آید.
این فیلم توانست با کسب 6 سیمرغ، رکورد دار سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر شود.
در این دوره از جشنواره، سیمرغ بهترین فیلم، بهترین چهره پردازی، صداگذاری، کارگردانی، جلوه های ویژه میدانی و بازیگر نقش اول مرد به تنگه ابوقریب رسید.
در «تنگه ابوقریب» جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی بازی کرده‌اند.
این فیلم روایتی است از دفاع دلاورمردانه گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی. در این فیلم روزهای رشادت و مظلومیت رزمندگان گردان عمار در روزهای آخر دفاع مقدس در منطقه حساس تنگه ابوقریب به تصویر کشیده شده است.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.