حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فعلا لوازم خانگی نخرید!؟
29 نوامبر 2018 - 9:52
شناسه : 4540
بازدید 243
7

به نقل از کانال تلگرامی لوازم خانگی : « یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی در تهران: دولت این کشور تلاش دارد روابط سیاسی و اقتصادی خود را با ایران حفظ کند. معاف شدن کره جنوبی از تحریم ها نتیجه تلاش های دولت و شرکت ‌های کره جنوبی بوده است. ایران یکی از کشورهای مهم در […]

ارسال توسط :
پ
پ

به نقل از کانال تلگرامی لوازم خانگی : « یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی در تهران: دولت این کشور تلاش دارد روابط سیاسی و اقتصادی خود را با ایران حفظ کند. معاف شدن کره جنوبی از تحریم ها نتیجه تلاش های دولت و شرکت ‌های کره جنوبی بوده است. ایران یکی از کشورهای مهم در منطقه به شمار می‌رود و جمعیت، مساحت، منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی، آن را به یکی از مهمترین کشورهای خاورمیانه تبدیل کرده است. »

 

بنابراین می توان نتیجه گرفت که طی ماه های آتی با آغاز خرید مجدد نفت کره جنوبی از ایران امکان تهاتر نفت با کالاهای کره ای یا انتقال پول و مبادلات بانکی وجه نفت های فروش رفته تسهیل خواهد شد و بدین ترتیب با امکان جابه جایی پول خرید و فروش کالا تسهیل و در نتیجه وفور کالا در بازار بوجود خواهد آمد که ضمن در دسترس بودن کالا؛ تصلب و انعطاف ناپذیری بازار شکسته خواهد شد و فضای رقابتی بر بازار حاکم خواهد شد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.