حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فریبا نادری خبر به دنیا آمدن دخترش را منتشر کرد
24 فوریه 2018 - 12:51
شناسه : 2639
بازدید 240
14

فریبا نادری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 21 فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد و هم اکنون 33 سال سن دارد. فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه است. شروع فعالیت او به صورت حرفه در بازیگری از سال 1382 آغاز گردید. او از کودکی عاشق بازیگری بوده و از بزرگترین آرزوهای زندگی اش این […]

ارسال توسط :
پ
پ

فریبا نادری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 21 فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد و هم اکنون 33 سال سن دارد. فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه است. شروع فعالیت او به صورت حرفه در بازیگری از سال 1382 آغاز گردید. او از کودکی عاشق بازیگری بوده و از بزرگترین آرزوهای زندگی اش این بوده که جای قهرمان فیلم هایی که دوستشان داشته قرار بگیرد.اما پدر و مادرش مخالف بازیگر شدن او بودند و او را به درس خواندن توصیه می کردند.در دوران کودکی بچه شیطون و بازیگوشی بودم و یادم می آید هم بازی ام برادرم بود و بیشتر به دنبال بازی های پسرانه بودم و اصلا عروسک نداشتم.

 

 

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان پس از 8 سال از درگذشت مسعود رسام همسر سابقش با مهرداد طباطبایی از فعالان حیطه لبنیات ازدواج کرد و خبر مادر شدنش را در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد.فال حافظ

فال حافظ

فریبا نادری شب گذشته صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از دست دخترش و خبر تولد او به روز کرد. دختر فریبا نادری در خارج از ایران متولد شد.

خبر فریبا نادری از تولد دخترش

فریبا نادری با انتشار یک عکس در اینستاگرامش نوشت :تو را با نفَسم،لبخندهایم،أشکهایم و تمام زندگی ام دوست دارم. قدَمت به خیر دخترکم. مرسی برای تبریک و دعای خیری ک بدرقه راهِ من و خانواده ام میکنین..

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.