حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
عرضه ی قریب الوقوع لوازم خانگی ایکس ویژن در دیدبازار
02 فوریه 2019 - 11:24
شناسه : 5032
بازدید 287
8

بعد از نتایج مثبتی که پایگاه داده دیدبازار به ما پیرامون خرید و فروش ایکس ویژن داد و با عنایت به حدود 9 ماه مراوده با شرکت ایکس ویژن در فروش تلویزیون های این برند خوش نام ایرانی بر آن شدیم نمایندگی بخش فروش فیزیکی و فروشگاهی محصولات ایکس ویژن را برای عرضه در بخش […]

ارسال توسط :
پ
پ

بعد از نتایج مثبتی که پایگاه داده دیدبازار به ما پیرامون خرید و فروش ایکس ویژن داد و با عنایت به حدود 9 ماه مراوده با شرکت ایکس ویژن در فروش تلویزیون های این برند خوش نام ایرانی بر آن شدیم نمایندگی بخش فروش فیزیکی و فروشگاهی محصولات ایکس ویژن را برای عرضه در بخش بازرگانی شرکت صفابازار پارس در دو شبکه حضوری و اینترنتی بدست بیاوریم.

مختصری از برند ایکس ویژن

گروه مادیران در سال 1343 تحت عنوان ”شرکت امیری و شرکاء“ توسط جناب آقای محمود امیری بنیان گذاری شد.

مرکز ماشین های اداری ایران اولین شرکت خصوصی بود که دستگاه های فاکس را به بازار ایران معرفی کرد. آخرین فن آوری شرکت شارپ خیلی زود توانست جایگاه خود را دربین محصولات دیگر به دست آورد. کمپین تبلیغاتی ”فقط شارپ!“ موجب محبوبیت و معرفی بهتر این برند در بازار ایران شد. در سال 1368 اولین لپ تاپ با برند شارپ توسط مرکز ماشین های اداری ایران وارد بازار ایران شد.

درسال 1373 مرکز ماشین های اداری ایران تصمیم گرفت تا وارد عرصه تولید شود. طی توافقات صورت گرفته با شرکت LG Electronics، خط تولید اولین مانیتورهای CRT ال جی در کارخانه مادیران واقع در شهر صنعتی هشتگرد (80 کیلومتری تهران) راه اندازی شد. افتتاح کارخانه موجب شکل گیری شعبه جدید مادیران تحت عنوان ”صنایع ماشین های اداری ایران“ گردید.

راه اندازی خط تولید مانیتورهای CRTتنها دستاورد صنایع ماشین های اداری ایران نبود. این شرکت موفق شد در سال1374 خط مونتاژ چاپگرهای Epson و Seikosha را افتتاح کند. کمی پس از آن نیز تولید مانیتورهای LCD آغاز شده و سهم بالایی از فروش منطقه را از آن خود کرد.

پس از تاسیس مرکز ماشین های اداری ایران در دهه 40، این شرکت توانست سه شعبه موفق و مستقل خود را راه اندازی کند. در این میان مرکز ماشین های اداری ایران نیازمند انتخاب یک نام مشترک برای برند و هویت تمامی شعبات خود بود. پس از ارائه گزینه های مختلف، سرانجام پیشنهاد ”مادیران“ ازجانب یکی از مهندسین شعبه خدمات پذیرفته شده و این نام به عنوان هویت مشترک شعبات و همچنین گارانتی شرکت انتخاب شد.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.