حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
صدرنشینی سامسونگ در میزان رضایت مندی میان مشتریان
06 آگوست 2019 - 10:10
شناسه : 6574
بازدید 168
6

دو ابر غول فناوری کره ای در زمینه رضایت از لوازم آشپزخانه و ماشین لباسشویی بالاترین امتیاز را در ۹ گروه دریافت کردند که این گزارش در ۴ آگوست سال جاری منتشر شد. شرکت های سامسونگ و ال جی در زمینه رضایت مصرف کنندگان آمریکایی در بخش لوازم آشپزخانه و ماشین لباسشویی بهترین جایگاه را […]

ارسال توسط :
پ
پ

دو ابر غول فناوری کره ای در زمینه رضایت از لوازم آشپزخانه و ماشین لباسشویی بالاترین امتیاز را در ۹ گروه دریافت کردند که این گزارش در ۴ آگوست سال جاری منتشر شد.

شرکت های سامسونگ و ال جی در زمینه رضایت مصرف کنندگان آمریکایی در بخش لوازم آشپزخانه و ماشین لباسشویی بهترین جایگاه را از آن خود کردند.

سامسونگ و ال جی الکترونیک در یک نظرسنجی رضایت مصرف کنندگان آمریکایی بهترین جایگاه را به خود اختصاص داده اند.

سامسونگ در بین ماشین‌های خشک کن، لگن ماشین های لباسشویی، ماشین لباسشویی های اتوماتیک، اجاق های صفحه ای و اجاق گازها و مایکروویوها رتبه اول را به خود اختصاص داد.

ال جی نیز رتبه اول را در ماشین های ظرفشویی، یخچال و فریزرهای فرنچ دور، یخچال فریزرهای ساید بای ساید و یخچال های معمولی را از آن خود کرد.

JD Power یک شرکت معتبر ارزیابی محصول در آمریکا است و سالانه رضایتمندی مصرف کنندگان از لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، خشک کن، یخچال فریزر و وسایل آشپزخانه را مورد ارزیابی قرار می دهد.

خشک کن سامسونگ با کسب امتیاز ۸۸۰ (از بین ۱۰۰۰) در رتبه اول قرار گرفته است و تنها برندی که در بین خشک کن ها بهترین درجه را کسب کرد. همچنین در بخش ماشین‌های لباسشویی، لگن ماشین لباسشویی و ماشین لباسشویی های اتوماتیک در صدر این لیست قرار گرفت. گفتنی است لگن های ماشین لباسشویی سامسونگ با دریافت ۸۷۱ امتیاز بالاترین امتیاز را در ۲ سال متوالی به خود اختصاص داد.

ال جی توضیح داد که اجزای اصلی و فناوری هایی مانند کمپرسور خطی اینورتر، فضای جادویی ضربه ای و غیره در افزایش کیفیت یخچال های آن نقش بسزایی داشته است.

کمپرسورهای خطی اینورتر ۱۸ درصد بیشتر از کمپرسورهای اینورتر معمولی انرژی دارند زیرا درهنگام انتقال انرژی، انرژی کمتری از دست می دهند. کمپرسورهای اینورتر خطی از دوام بالاتری برخوردار هستند و نیز صدای کمتری تولید می کنند زیرا ساختار ساده تری را شامل می شوند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.