حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
شکایت ال جی از شرکت لوازم خانگی بکو
29 سپتامبر 2019 - 9:57
شناسه : 7834
بازدید 238
7

شرکت بزرگ ال جی الکترونیک که محبوبیت زیادی میان مصرف کننده گان خود دارد همواره سعی می کند تا بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد،اما چندی است که برخی برندهای تولیدکننده لوازم خانگی قصد دارند مشابه محصولات شرکت ال جی را بسازند که با واکنش تند این شرکت مواجه شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت بزرگ ال جی الکترونیک که محبوبیت زیادی میان مصرف کننده گان خود دارد همواره سعی می کند تا بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد،اما چندی است که برخی برندهای تولیدکننده لوازم خانگی قصد دارند مشابه محصولات شرکت ال جی را بسازند که با واکنش تند این شرکت مواجه شده اند.

ال جی الکترونیک علیه شرکت لوازم خانگی آرچلیک و بکو به دلیل استفاده ی غیر مجاز از فناوری یخساز فریزرهای خود شکایت کرد.

این شرکت کره ای مدعی شده که شرکت آرچلیک و برندهای زیر مجموعه ی آن مانند بکو از این فناوری ال جی بدون دریافت مجوز در محصولات خود استفاده کرده و به کشورهای اروپایی صادر کرده است. در این مجموعه نام یخچال فریزر ۴درب شیشه ای مشکی مدل ۶۲۶ L بکو به چشم می خورد که در حال حاضر در بازار استرالیا به فروش می رسد.

جئون، سانگ گوی، مدیر مرکز مالکیت معنوی ال جی در این خصوص عنوان کرد: ما همچنان از مالکیت معنوی خود محافظت می کنیم و به استفاده غیر مجاز از فناوری ثبت شده واکنش نشان خواهیم داد.

شرکت ال جی در ابتدا از این فناوری در یخچال های ساید بای ساید خود استفاده کرد و در ماه جون سال جاری، این برند کره ای مجوز استفاده از این فناوری را برای یخچال فریزرهای جنرال الکتریک صادر کرد.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.