حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
شرکت های لوازم خانگی در نمایشگاه صنعت ساختمان
01 آگوست 2019 - 12:20
شناسه : 6478
بازدید 189
4

١٢ کشور خارجی در این نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت کرده اند و ۹۵۰ غرفه نیز در اختیار شرکت‌های حاضر در نمایشگاه قرار گرفته است. چین، کره، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، سوئد و کانادا از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه بودند. نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بعد از ظهر دیروز در حالی […]

ارسال توسط :
پ
پ

١٢ کشور خارجی در این نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت کرده اند و ۹۵۰ غرفه نیز در اختیار شرکت‌های حاضر در نمایشگاه قرار گرفته است. چین، کره، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، سوئد و کانادا از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه بودند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بعد از ظهر دیروز در حالی به کار خود پایان داد که تقریبا شلوغ ترین روز نمایشگاه هی خودرا تجربه می کرد.

ماراتن ساختمانی ها بعد از ظهر امروز و پس از گذشت ۴ روز به کار  خود پایان داد اما نکته قابل توجه در این نمایشگاه حضور پر رنگ شرکت های تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی در این نمایشگاه بود.

البته صنعت لوازم خانگی و شرکت های تولیدکننده در ایران بر اساس یک قانون نانوشته به دو دسته تقسیم می شوند. شرکت هایی که در حوزه تولید کالاهایی مانند تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و … فعال هستند، زیر نظر اتحادیه لوازم خانگی فعالیت می کنند و دسته دوم شرکت هایی هستند که با تولید کالاهایی مانند سینک، گاز و هود و … جزو زیر مجموعه های اتحادیه لوازم آشپزخانه محسوب می شوند.

به دلیل ارتباط مستقیم صنعت ساختمان و لوازم خانه و آشپزخانه، همواره نمایشگاه بین المللی ساختمان برای شرکت های تولیدکننده بزرگ و معتبر ایران بسیار جذاب است.

شرکت هایی همچون «داتیس،بیشل،استیل البرز،بیمکث،اخوان» در این نمایشگاه بزرگ حضور داشتند که بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.