حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سه شیفت هم کار می کنیم!
02 آگوست 2018 - 19:46
شناسه : 3576
بازدید 218
3

در راستای کمبود لوازم خانگی، مدیر عامل یک شرکت کارخانه لوازم خانگی ایرانی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که با تمام توان حاضر به کار در سه شیفت هستند تا نیاز بازار را تامین نمایند. مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت […]

ارسال توسط :
پ
پ

در راستای کمبود لوازم خانگی، مدیر عامل یک شرکت کارخانه لوازم خانگی ایرانی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که با تمام توان حاضر به کار در سه شیفت هستند تا نیاز بازار را تامین نمایند.

مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد، به منظور جبران کمبود بازار لوازم خانگی آمادگی داریم به طور شبانه روزی و سه شیفت تولید کنیم.

حسین رحمانی نیا مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه به شریعتمداری با اشاره به وضعیت ملتهب بازار لوازم خانگی و امتناع برخی فروشندگان و توزیع کنندگان از تزریق کالاهای تولیدی به بازار اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد به طور ویژه و خارج از برنامه قبلی و در راستای تنظیم بازار با بهره گیری از حداکثر توان تولیدی به صورت شبانه روزی و در سه شیفت تولید نموده تا بخشی از کمبود بازار لوازم خانگی جبران گردد.

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکتهای تولید لوازم خانگی (یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر و …) در ایران و از شرکتهای زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی است که در استان قزوین مستقر بوده و قریب به 650 نفر کارگر در آن مشغول به امر تولید می باشند.

نامه یک شرکت لوازم خانگی ایرانی به وزیر صنعت

منبع: تسنیم

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.