حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سایپا ثبت نامی ها را به قیمت قدیم تحویل می دهد!
27 ژانویه 2019 - 19:36
شناسه : 4985
بازدید 281
8

در راستای گران شدن خودرو های شرکت سایپا این نگرانی برای کسانی که خودروها را پیش خرید کرده بودند پیش آمده بود که به کدام قیمت خودرو را تحویل میگیرند. در این زمینه مدیران ارشد سایپا با مشتریان بر اساس تاریخ قبلی اعلام شده جلسه ای برگزار کردند و به این نتیجه رسیدند که خودروها […]

ارسال توسط :
پ
پ

در راستای گران شدن خودرو های شرکت سایپا این نگرانی برای کسانی که خودروها را پیش خرید کرده بودند پیش آمده بود که به کدام قیمت خودرو را تحویل میگیرند. در این زمینه مدیران ارشد سایپا با مشتریان بر اساس تاریخ قبلی اعلام شده جلسه ای برگزار کردند و به این نتیجه رسیدند که خودروها با قیمت قدیم تحویل خواهند شد.

مراسم دیدار مدیران ارشد سایپا با مشتریان بر اساس تاریخ اعلامی، روز (شنبه) در مجموعه سازه گستر سایپا (کفش ملی سابق) برگزار شد.

در این دیدار عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس خودرو، فریبرز شهباز مدیرعامل سایپا سیتروئن، حسین خضری مدیرعامل سایپادیزل، بهزاد پناهی مدیرعامل سایپا یدک، محمد زارع‌پور مدیرعامل زامیاد و تنی چند از مدیران خودروسازی سایپا به سؤالات مشتریان پاسخ گفتند.

در این مراسم بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به تحویل خودروهای ثبت‌نامی تا قبل از دی ماه به‌قیمت قدیم به مشتریان گفت: ملاک قیمت‌گذاری زمان قیدشده تحویل خودرو در دعوتنامه مشتریان است و خودروهایی که موعد تحویل آنها قبل از دی ماه بوده با قیمت قدیم تحویل خواهند شد.

منبع: تسنیم

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.