حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سامانه توزیع اینترنتی گوشت دولتی فقط در 5 منطقه تهران
18 فوریه 2019 - 10:13
شناسه : 5179
بازدید 373
8

از زمانی که قیمت گوشت رو به افزایش گذاشت سیاست های مختلفی برای تعدیل قیمت پیاده سازی شد. یکی از این سیاست ها توزیع سبد گوشت و مرغ و تنظیم بازاری توسط یکی از فروشگاه های اینترنتی موسوم به یخچال بود. مصطفی مظفری مدیر یکی از سامانه های اینترنتی توزیع گوشت تنظیم بازاری در گفتگو […]

ارسال توسط :
پ
پ

از زمانی که قیمت گوشت رو به افزایش گذاشت سیاست های مختلفی برای تعدیل قیمت پیاده سازی شد. یکی از این سیاست ها توزیع سبد گوشت و مرغ و تنظیم بازاری توسط یکی از فروشگاه های اینترنتی موسوم به یخچال بود.

مصطفی مظفری مدیر یکی از سامانه های اینترنتی توزیع گوشت تنظیم بازاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: از 22 بهمن ماه سال جاری فعالیت فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت تنظیم بازاری «یخچال» با آدرس yakhchaal.com و yakhchal.ir آغاز شده است. قیمت هر سبد ۱۴۰ هزار تومان تا ۱۶۰ هزار تومان است و به هر خانوار یک بار در ماه این بسته تعلق می‌گیرد.

با مراجعه به سایت یخچال اطلاعاتی در مورد این توزیع کننده و اهلیتش کسب نمودیم و دریافتیم که این سامانه اینترنتی در اختیار شرکت آوا پروتئین پایتخت یکی از مطرح ترین توزیع کنندگان گوشت در شبکه توزیع می باشد. یخچال در سامانه اش نوشته است:

«سامانه یخچال با بررسی و مطالعه نظام توزیع محصولات پروتئینی کشور و شناسایی چالش های موجود در آن، توانست با راه اندازی استارت آپ در حوزه توزیع محصولات پروتئینی اعم از انواع گوشت قرمز و سفید و فرآورده های آن، خدمات خود را نظیر توزیع گوشت تنظیم بازار به طور مستقیم به همشهریان عزیز تهرانی و همچنین سایر اقلام مورد نیاز خانوار در حوزه محصولات پروتئینی با قیمت و کیفیت مناسب، ارائه نماید. امید است با لطف و عنایت پروردگار و همت و تلاش تیم منسجم سامانه یخچال این امر مهم در سرار کشور عزیزمان ایران گسترش یافته تا تمام مردم عزیز از خدمات این سامانه بهره مند گردند.

اهداف یخچال:

  • عرضه مستقیم محصولات پروتئینی به مصرف کنندگان اصلی
  • حذف واسطه های غیر ضرور از شبکه نظام توزیع محصولات پروتئینی
  • عرضه مستقیم گوشت تنظیم بازار به همشهریان تهرانی
  • توزیع محصول به صورت بسته بندی شده با تایید دام پزشک
  • استفاده از بسته بندی گیاهی تجدید پذیر و سازگار با محیط زیست»

البته طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فعلا گوشت دولتی فقط در 5 منطقه شهری تهران (16- 17- 18 – 19 – 20) به صورت اینترنتی توزیع می شود و ساکنان این منطقه قادرند با مراجعه به سایت یخچال ( اینجا) با داشتن اطلاعات شناسنامه ایی و کد پستی محل سکونت خود درخواست خرید کنند و وجه سفارش خود را در زمان تحویل بسته پروتئنی در محل پرداخت کنند.

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.