حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
رونمایی سامسونگ از یخچال های قابل تنظیم با عنوان BESPOKE در ایفا 2019
07 سپتامبر 2019 - 9:34
شناسه : 7052
بازدید 205
6

شرکت سامسونگ در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس خود با برگزاری یک کنفرانس خبری در نمایشگاه IFA 2019 چشم‎انداز این شرکت را با تمرکز روی نوآوری، اتصال و آینده تشریح کرد. سامسونگ در این کنفرانس فراگیر شدن فناوری QLED 8K با معرفی سری کامل تلویزیون‌های QLED 8K؛ نوآوری در بازار لوازم خانگی با سری یخچال‌های قابل […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت سامسونگ در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس خود با برگزاری یک کنفرانس خبری در نمایشگاه IFA 2019 چشم‎انداز این شرکت را با تمرکز روی نوآوری، اتصال و آینده تشریح کرد.

سامسونگ در این کنفرانس فراگیر شدن فناوری QLED 8K با معرفی سری کامل تلویزیون‌های QLED 8K؛ نوآوری در بازار لوازم خانگی با سری یخچال‌های قابل تنظیم BESPOKE و توسعه سهم سامسونگ در دستگاه‌های ۵G با معرفی گوشی‌های هوشمند گلکسی A90 5G و فولد ۵G را اعلام کرد. این محصولات جدید در کنار بسیاری موارد دیگر نشان دهنده تلاش همیشگی سامسونگ برای افزایش تنوع محصولات خود از طریق عرضه دستگاه‌ها و خدماتی نوآورانه است که برای آینده طراحی شده‌اند.

بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ اروپا می‌گوید «از اولین تلویزیون‌های سیاه و سفید سامسونگ که حدود ۵۰ سال پیش عرضه شدند، ما همواره فناوری‎هایی پیشرو را در همه محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی و موبایلی خودمان عرضه کرده‎ایم. سامسونگ همچنان به تقویت میراث این شرکت و عرضه نوآوری‎های مرزشکن در زندگی کاربران ادامه خواهد داد».

لوازم خانگی BESPOKE برای سبک زندگی مدرن

با کمرنگ‌تر شدن مرز میان لوازم خانگی و اثاثیه منزل، سامسونگ اکنون محصولاتی را عرضه می‎کند که بخاطر قابل تنظیم بودن، بازه بزرگتری از نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می‎کند.

یخچال‌های جدید BESPOKE سامسونگ نیز با همین هدف به بازار اروپا عرضه خواهد شد. این یخچال‌ها که به شکل واحدهای ماژولار طراحی شده، براحتی با فضاهای خانگی متفاوت سازگاری پیدا می‎کند زیرا در اندازه‎ها و شکل‎های مختلف از حالت تک در تا چهار در قابل عرضه است.

برای کاربرانی که به دنبال تحول آشپزخانه خود هستند، سامسونگ فر Dual Cook Steam خود را رونمایی کرد. این فر با طراحی مدرن، انعطاف‎پذیری بالایی در پختن هم‌زمان چند غذا دارد. طراحی این فر عمودی با روکش طرح دار و رابط کاربری جدید است. قابلیت Dual Cook Steam دراین فر به شما امکان می‌دهد در یک طبقه غذایی را به روش مایکروفر بپزید و در طبقه بعدی یک غذای دیگر را بخارپز کنید.

نوآوری‌های سامسونگ در حوزه لوازم آشپزخانه تاثیری ورای زندگی‎های روزمره داشته و هم اکنون هم میزان پسماندهای تولیدی در خانه را تا حد زیادی کاهش داده است. این شرکت در نمایشگاه IFA 2019 با اعلام همکاری خود با شرکت Whisk در حوزه توسعه پلتفرم‎های هوشمند، یک قدم دیگر در این مسیر برداشته است. این دو شرکت با توسعه قابلیت‎های هوشمندی مانند لیست خرید یخچال‎های فامیلی‎ هاب سامسونگ، تجربه لذت‎بخش‌تر و سازگارتر با محیط زیست از آشپزی را در اختیار کل خانواده قرار خواهند داد.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.