حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
رونمایی سامسونگ از یخچال‌های جدیدش!
31 آگوست 2019 - 22:22
شناسه : 6864
بازدید 186
6

سامسونگ سال هاست که در ایران به عنوان نامی آشنا در صنعت لوازم دیجیتال و همینطور لوازم خانگی فعالیت می کند. شاید برای برخی خانواده ها که سری کامل وسایل سامسونگ را خریداری نموده بودند و فقط مشکلشان وسایل توکار آشپزخانه بود، خبر جذابی به شمار بیاید که از این لوازم به زودی رونمایی خواهد […]

ارسال توسط :
پ
پ

سامسونگ سال هاست که در ایران به عنوان نامی آشنا در صنعت لوازم دیجیتال و همینطور لوازم خانگی فعالیت می کند. شاید برای برخی خانواده ها که سری کامل وسایل سامسونگ را خریداری نموده بودند و فقط مشکلشان وسایل توکار آشپزخانه بود، خبر جذابی به شمار بیاید که از این لوازم به زودی رونمایی خواهد شد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس با معرفی یخچال‎های جدید بسپوک (BESPOKE) خود عصر جدیدی در طراحی و تجهیزات آشپرخانه را رقم زده است. این شرکت همچنین اولین محصول از سری لوازم آشپزخانه پرمیوم خود در قالب فر توکار Dual Cook Steam  را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد.

هری چوی، مدیر تیم طراحی سامسونگ الکترونیکس می‎گوید «مصرف‏کنندگان اروپایی لوازم آشپزخانه توکار را ترجیح می‎دهند و دوست دارند طراحی آشپزخانه‎شان نشان دهنده شخصیت و سلیقه خانواده در طراحی داخلی خانه باشد. خیلی خوشحال هستیم که نوآوری‎های جدید سامسونگ در زمینه سبک زندگی با کیفیت ساخت فوق العاده و نوآوری‎هایی مانند یخچال بسپوک توانسته نیازهای تک تک خانواده‎ها را برآورده کند».

BESPOKE پاسخی به سلیقه تک تک خانوادهها

سری بسپوک سامسونگ شامل نسل جدیدی از یخچال است که مانند لوازم خانگی توکار، به کاربر امکان می‎دهد آشپزخانه را به سبکی کاملا متناسب با سلیقه خود طراحی کنند. این یخچال‎ها در اغلب آشپزخانه‎های امروزی به راحتی جا می‎گیرند و در عین حال ظاهر یک وسیله توکار را دارند که گزینه‎ای کاملا جدید در بازار محسوب می‌شود.

سری یخچال‎های بسپوک دارای طراحی ماژولار بوده و در ۸ نوع مختلف از جمله تک درب تا ۴ درب عرضه می‌شود. با توجه به اینکه کاربر می‎تواند این یخچال‎ها را به روش‎های مختلفی بچیند، انعطاف آن برای تناسب با سبک زندگی و سلیقه کاربر در چیدمان دکوراسیون خانه، بسیار بالا می‎رود.

مشتری همچنین می‏تواند فضای داخلی آشپزخانه را بسیار نزدیک به سلیقه خودش کند. برای صفحه رویی درب یخچال، مشتریان می‏توانند از سه نوع مختلف روکش فلزی طرح چوب، شیشه مات و شیشه براق با رنگ‏هایی متنوع استفاده کنند. روکش طرح چوب این یخچال در رنگ‎های مشکی، سفید و سبز و روکش محبوب شیشه مات در رنگ‎های مات خاکستری، آبی، مرجانی و زرد عرضه خواهد شد. همچنین روکش شیشه براق هم در دو رنگ سفید و صورتی عرضه می‏شود. علاوه بر روکش و رنگ یخچال، مشتری می‎تواند مفهوم کلی طراحی داخلی این محصولات را هم انتخاب کند.

تنوع محصولات توکار

سامسونگ همچنین در حال راه‎اندازی یک خط تولید محصولات آشپزخانه پرمیوم به شکل توکار و برای اروپا است که در سال ۲۰۲۰ افتتاح خواهد شد و قرار است مایکروفر، هود، ماشین ظرفشویی و یخچال تولید کند. طراحی سنتی اما چشمگیر، ساده اما پیشرو در این محصولات در کنار عملکرد فوق العاده می‏تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند.

اولین محصول این خط تولید، فر توکار Dual Cook Steam است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد. این محصول طراحی مدرنی دارد که باعث بالا رفتن انعطاف پذیری شما در پختن چند غذا بصورت همزمان می‏شود. این فر توکار دارای ساخت عمودی با روکش طرح‎دار است جذابیت طراحی آن را تا حد زیادی ارتقا می‎دهد. این دستگاه با قابلیت Dual Cook Steam خود می‎تواند بصورت همزمان در یک طبقه غذا را بصورت عادی بپزد و در طبقه دیگر، یک غذای دیگر را بخارپز کند.

هم یخچال بسپوک و هم محصولات توکار جدید این خط تولید پرمیوم با روکش شیشه‎ای مات طرح‎دار عرضه خواهند شد که شیک و ضدانعکاس بوده و با هر طراحی و فضایی کاملا سازگاری پیدا می‎کنند. اگر یخچال‎های بسپوک و دیگر لوازم توکار آشپزخانه در کنار هم استفاده شوند، این قابلیت بیشتر مشهود خواهد شد.

هردوی سری یخچال‎های بسپوک و فر توکار Dual Cook Steam برای تجربه اولیه کاربران در غرفه سامسونگ در نمایشگاه ایفای ۲۰۱۹ در روزهای ۱۵ تا ۲۰ شهریور در شهر برلین قرار داده خواهند شد.

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.