حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
روزانه هزار مزاحم تلفنی برای اورژانس تهران!!
27 ژانویه 2018 - 12:13
شناسه : 2282
بازدید 306
9

وقتی می شنوم که اورژانس تهران روزانه 1000 مزاحم تلفنی دارد از درون فرو می ریزم و با خود می گویم من کجای این دنیا زندگی میکنم. جایی که عزیزت از درد به خود میپیچد و به حال خود افتاده و تو گریه کنان فقط می توانی به سمت گوشی تلفن بروی و 115 را […]

ارسال توسط :
پ
پ

وقتی می شنوم که اورژانس تهران روزانه 1000 مزاحم تلفنی دارد از درون فرو می ریزم و با خود می گویم من کجای این دنیا زندگی میکنم. جایی که عزیزت از درد به خود میپیچد و به حال خود افتاده و تو گریه کنان فقط می توانی به سمت گوشی تلفن بروی و 115 را شماره گیری کنی چطور می توانند عده ای برای این مرکز مزاحمت ایجاد کنند و وقت اپراتور را بگیرند و این خط های حیات را اشغال نگه دارند. مزاحمت برای اورژانس هیچ توجیح شرعی و اجتماعی و فرهنگی ندارد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران گفت: روزانه به طور متوسط هفت هزار تماس با اورژانس تهران گرفته می شود که از این میان، هزار تماس آن مزاحمان تلفنی هستند.

از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رضا معتمدی افزود: از هفت هزار تماس مردم با اورژانس، حدود یک هزار و 500 تماس منجر به ماموریت اورژانس و 500 ماموریت منجر به انتقال بیماران و مصدومان به مراکز درمانی می شود.
وی در خصوص بهره برداری از ساختمان جدید اورژانس و مرکز ارتباطات دیسپچ تهران گفت: ساختمان قبلی مرکز اورژانس تهران در خیابان جمهوری بر اساس ارزیابی های شهرداری تهران در مقابل زلزله 5 و نیم ریشتری هم مقاوم نبود و وزیر بهداشت پس از بازدید از آن دستور تکمیل ساختمان جدید را صادر کرد.
معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران گفت: مرکز ارتباطات دیسپچ تهران وظیفه پوشش کلانشهر تهران و استان تهران را بر عهده دارد.

انجام بیش از 100 هزار ماموریت توسط موتورلانس های تهران در 6 ماه گذشته 

وی با اشاره به خرید 200 دستگاه موتورلانس (آمبولانس موتوری) اورژانس و توزیع آن در کلانشهر تهران، گفت: این موتورلانس های اورژانس از مردادماه تاکنون بیش از 100 هزار ماموریت انجام داده اند.
معتمدی اضافه کرد: ورود موتورلانس های اورژانس به کلانشهر تهران حداقل دو مزیت بزرگ داشت؛ یکی اینکه موجب کاهش زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیمار و مصدوم شده و از سوی دیگر نیز استهلاک آمبولانس های اورژانس، هزینه ها و مصرف سوخت را کاهش داده است.
به گفته معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران، متوسط رسیدن اورژانس بر بالین بیمار و مصدوم در کلانشهر تهران بین 8 تا 12 دقیقه است و در ساعات مختلف شبانه روز، این زمان متفاوت است.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.