حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
رضا قوچان نژاد به پک زووله پیوست
03 سپتامبر 2019 - 12:12
شناسه : 6938
بازدید 205
6

این خبر دقایقی پیش در توییتر و سایت زووله قرار گرفت و قوچان نژاد نیز با انتشار تصویر توافق روی آن صحه گذاشت تا بازگشتش به هلند رسمی شود. رضا قوچان نژاد فوتبالیست مطرح کشورمان که پیش تر از هلند به تیم ملی دعوت شده بود مجددا قصد بازگشت به هلند را دارد. به گزارش […]

ارسال توسط :
پ
پ

این خبر دقایقی پیش در توییتر و سایت زووله قرار گرفت و قوچان نژاد نیز با انتشار تصویر توافق روی آن صحه گذاشت تا بازگشتش به هلند رسمی شود.

رضا قوچان نژاد فوتبالیست مطرح کشورمان که پیش تر از هلند به تیم ملی دعوت شده بود مجددا قصد بازگشت به هلند را دارد.

به گزارش “ورزش سه“پک زووله از تیم های اردیویسه است و در حال حاضر در رده پانزدهم لیگ هلند قرار دارد. قوچان نژاد که سابقه خوبی در فوتبال هلند داشته قبلا در تیم هایی مثل هیرنفین، امن، گواهدایگلز و … بازی کرده و آخرین تیمش سیدنی اف ث سی بوده که از آپوئل قرضی به آنجا رفته بود.

باشگاه فوتبال پک زووله (هلندی PEC Zwolle) یک باشگاه فوتبال در شهر زووله، هلند است.این باشگاه که در سال ۱۹۱۰ تاسیس شده سابقه یک قهرمانی در جام حذفی هلند را در کارنامه دارد.

پک زووله چهاردهمین تیمی خواهد بود که قوچان نژاد در این یک و نیم دهه پیراهنش را بر تن می کند. او از لیگ هلند، انگلستان، کویت، قطر و… گرفته تا بلژیک و قبرس و استرالیا را چرخید و دوباره به اردیویسه بازگشت؛ لیگی سطح بالا که انتخاب جذابی برای گوچیِ 31 ساله محسوب می شود.

 پک زوله هم اکنون تنها پیوتر پارژیسک لهستانی را به عنوان مهاجم نوک در فهرست خود دارد که البته نتوانسته عملکردی خوبی را در این تیم داشته باشد. بنابراین رضا قوچان نژاد فرصت این را خواهد داشت تا با پیراهن تیم جدید بازی کند و بدرخشد.

 

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.