حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
راه اندازی مجله خبری کافه بازار
26 اکتبر 2017 - 12:47
شناسه : 1629
بازدید 306
12

فروشگاه اینترنتی دیدبازار در راستای تغییر و تحولاتی که از اواخر خردادماه سال جاری در پیش گرفته بود و پس از ارتقای پنل فروشگاهی اش به آخرین نسخه Magento ، اقدام به خرید سی ام اس خبری wordpress نمود تا ضمن هماهنگ سازی بخش خبری اش با ارتقای های صورت گرفته؛ از مجله خبری کافه بازار […]

ارسال توسط :
پ
پ

فروشگاه اینترنتی دیدبازار در راستای تغییر و تحولاتی که از اواخر خردادماه سال جاری در پیش گرفته بود و پس از ارتقای پنل فروشگاهی اش به آخرین نسخه Magento ، اقدام به خرید سی ام اس خبری wordpress نمود تا ضمن هماهنگ سازی بخش خبری اش با ارتقای های صورت گرفته؛ از مجله خبری کافه بازار برای ارتباط تنگاتنگ تر با مخاطبان سایت رونمایی کرد.

اهم موضوعاتی که قرار است در این مجله خبری به آن بپردازیم همچنان مورد نقد و بررسی و اختلاف نظر است.

البته دوره آزمایشی دو ماهه برای بررسی قابلیت هایمان و چگونگی بهره مندی از این فضای ارتباطی در نظر گرفته ایم تا در پایان دوره پایلوت دقیقا به ساختار مطلوب مجله خبری کافه بازار دست بیابیم. ناگفته پیداست آنچه هویداست پیشگام بودن این مجله خبری در حوزه لوازم خانگی و صنعت لوازم خانگی کشور خواهد بود و این سیاست از سیاست های مصوب این مجله خبری خواهد بود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “راه اندازی مجله خبری کافه بازار”
  1. اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید عالیییی بود

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.