حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دوچرخه و اسکوتر وارد ناوگان حمل و نقل شهری می شود
25 ژانویه 2019 - 22:44
شناسه : 4973
بازدید 250
6

یکی از بزرگ‌ترین معضلات تمام دنیا ترافیک است که این ترافیک بسته به خلاقیت مسئولین ناوگان حمل و نقل درون شهری، می‌تواند کاهش پیدا کند. شرکت اوبر تصمیم گرفته که دوچرخه و اسکوتر های خودران را نیز وارد ناوگان حمل و نقل شهری کند و با توجه به استفاده افراد از تکنولوژب، استقبال افراد از […]

ارسال توسط :
پ
پ

یکی از بزرگ‌ترین معضلات تمام دنیا ترافیک است که این ترافیک بسته به خلاقیت مسئولین ناوگان حمل و نقل درون شهری، می‌تواند کاهش پیدا کند. شرکت اوبر تصمیم گرفته که دوچرخه و اسکوتر های خودران را نیز وارد ناوگان حمل و نقل شهری کند و با توجه به استفاده افراد از تکنولوژب، استقبال افراد از این گونه از این مدل حمل و نقل به احتمال بالا، زیاد خواهد بود.

به نظر می‌رسد که شرکت اوبر تصمیم گرفته است دوچرخه و اسکوترهای خودران را نیز وارد ناوگان حمل و نقل خود کند.

از آنجایی که این روزها فناوری خودروهای خودران از استقبال بی نظیری از سوی شهروندان و شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی برخوردار شده‌اند، حالا به نظر می‌رسد شرکت‌های بیشتری درصدد ورود به عرصه فناوری تولید و توسعه خودروهای خودران هستند و در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند.

خودروهای خودران با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته‌ای نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قادر خواهند بود، بدون نیاز به راننده، در خیابان و جاده‌ها تردد و سرنشینان خود را جابجا کنند.

حالا به تازگی شرکت اوبر که یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری و توسعه دهنده اپلیکیشن اوبر بعنوان تاکسی اینترنتی به شمار می رود، به نظر می رسد که تصمیم گرفته با بهره گیری از فناوری هوشمند خودروهای خودران ، به تولید، توسعه و عرضه اسکوتر و دوچرخه های خودران روی بیاورد .

بر اساس گزارشی که در وب سایت تک کرانچ منتشر شده است، کاربران و مشترکان اوبر قادر خواهند بود در صورت عرضه این دوچرخه و اسکوترهای برقی ، به اجاره و استفاده موقت از این وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست بپردازند و علاوه بر انجام کار و فعالیت های موردنظر خود ، به محافظت از محیط زیست و کاهش انتشار گازهای آلاینده و سمی به جو زمین کمک کرده و بدین ترتیب نقش و مسئولیت خود را در این راستا ایفا کنند.

خبری که چندی پیش از استخدام گروه جدیدی از مهندسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری خودروهای خودران در اوبر منتشر شده بود ، نیز تا حدود زیادی صحت این گزارش را تایید می کند.

اوبر قصد دارد این فناوری را در شهرهای پرترافیک  و پر ترددی که زمان زیادی را در خودروهای خود و در ترافیک سپری می کنند و بعد از رسیدن به مقصد نیز باید زمان زیادی را برای پیدا کردن جای پارک بگذرانند، توسعه داده و در نظر دارد که با این کار می تواند به کاربران و مشترکان خود کمک بزرگی کرده و در وقت و هزینه آنها نیز صرفه جویی کند.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.