حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران : تقلاها برای ماندن
29 آوریل 2019 - 13:35
شناسه : 5727
بازدید 277
8

در خبر پیشین پیرامون شایعات حضور یا عدم حضور سامسونگ و ال جی مطالبی را منتشر ساختیم. بازار هم به همین حرف و حدیث ها واکنش نشان دارد و قیمت دو برند لوازم خانگی ال جی و سامسونگ مجددا دستخوش تغییر و التهاب شد. در پی همین التهابات و توجه هموطنان به این موضوع اخیرا […]

ارسال توسط :
پ
پ

در خبر پیشین پیرامون شایعات حضور یا عدم حضور سامسونگ و ال جی مطالبی را منتشر ساختیم. بازار هم به همین حرف و حدیث ها واکنش نشان دارد و قیمت دو برند لوازم خانگی ال جی و سامسونگ مجددا دستخوش تغییر و التهاب شد. در پی همین التهابات و توجه هموطنان به این موضوع اخیرا اظهاراتی از سوی حسین تنهایی رئیس اتاق مشترک ایران و کره جنوبی مطرح شده است که توجه شما به بخش هایی از این مصاحبه را جلب می کنم: مسؤولان ۲ شرکت ال‌جی و سامسونگ از وزارت خارجه خود خواستند در این مورد با آمریکا رایزنی کند.

رئیس اتاق مشترک ایران و کره جنوبی با بیان اینکه این دو شرکت تمایل خود را برای ادامه همکاری با ایران اعلام کرده‌اند، افزود: در این راستا مسئولان دو شرکت لوازم خانگی ال جی و سامسونگ اعلام کرده‌اند که از وزارت خارجه کشورشان خواسته‌اند تا با آمریکایی‌ها در این مورد مذاکراتی داشته باشند و راهکاری برای ادامه فعالیت تجاری با ایران بیابند.

وی افزود: این در حالی است که این دو شرکت تولید کننده لوازم خانگی کره‌ ای 25 برابر بیشتر نسبت با ایران با آمریکا روابط تجاری دارند، بنابراین به گفته خودشان طبیعی است که لحاظ تجاری ادامه همکاری با آمریکا را به ایران ترجیح دهند.

رئیس اتاق مشترک ایران و کره‌جنوبی با بیان اینکه ما به مسئولان شرکت‌های ساخت لوازم خانگی کره‌ جنوبی اعلام کرده‌ایم که با توجه به سابقه دیرینه همکاری دو کشور در زمینه تولید لوازم خانگی و هزینه‌های صرف شده برای راه‌اندازی خطوط تولید و جذب نیروی انسانی نباید به این راحتی ایران را ترک کنند، گفت: آنها هم این موضوع را قبول دارند و به همین دلیل اعلام کرده‌اند که به دنبال حل این مشکل هستند.

تنهایی با بیان اینکه در پی مذاکرات انجام شده با شرکت‌های کره‌ای می‌توان امیدوار به حل معضل فعلی بود، گفت: دو طرف تمام تلاش خود را برای ادامه همکاری انجام خواهند داد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.