حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
جیلی فیس لیفت 60 میلیونی رونمایی شد
05 مارس 2018 - 21:12
شناسه : 2751
بازدید 266
8

شرکت خودروسازان بم که در کارنامه خود عرضه خودروی گل شرکت فولکس واگن را داشته است، دست به مونتاژ مدل GC6 در ایران زده است. این خودرو از اوایل سال عرضه شد و حال این شرکت نسخه فیس لیفت آن را عرضه خواهد کرد.       این خودرو در تیپ موسوم به اکسلنت با […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت خودروسازان بم که در کارنامه خود عرضه خودروی گل شرکت فولکس واگن را داشته است، دست به مونتاژ مدل GC6 در ایران زده است. این خودرو از اوایل سال عرضه شد و حال این شرکت نسخه فیس لیفت آن را عرضه خواهد کرد.

 

 

 

این خودرو در تیپ موسوم به اکسلنت با قیمت قطعی 58.9 میلیون تومان عرضه خواهد شد. این خودرو با تسهیلات مختلف دو تا چهار مرحله ای عرضه خواهد شد و موعد تحویل آن اردیبهشت تا تیر سال آینده خواهد بود و با توجه به زمان تحویل شرکت خودروسازان بم تخفیفات مختلفی را در نظر گرفته است.

در بخش قوای محرکه شاهد تغییر خاصی نیستیم مگر شرکت هماهنگی بیشتری را در زمینه های الکترونیکی قوای محرکه بهبود بخشیده باشد. موتور به حجم دقیق  1498 cc توانایی تولید حداکثر قدرت 105 اسب بخار در حداکثر دور موتور 6200 rpm را دارا است.

همچنین گشتاور این موتور به 145 نیوتن متر در دور 4200 rpm می رسد. جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک ساخت شرکت JATCO  ژاپن وظیفه انتقال قدرت را بر عهده می گیرد.

گفتنی است که این گیربکس برخلاف جعبه دنده مورد استفاده توسط سایر خودروسازان چینی، واقعا ساخت ژاپن بوده و در چین مونتاژ نمی شود.

در بخش تعلیق همانند اکثر خودروها در این بازه قیمتی در جلو با سیستم مک فرسون مستقل و در عقب با میل پیچشی  یک تکه طرف هستیم. وزن خودرو نیز به 1132 کیلوگرم می رسد.
از امکانات و تجهیزات خودرو می توان به: 2 ایربگ راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک عقب، سانروف، سیستم تهویه مطبوع برقی، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، رینگ آلومینیومی، ترمز هر چهارچرخ دیسکی و…عنوان کرد.
در حال حاضر از رقبای این خودرو می توان به BYD F3، بسترن B30، رنو ساندرو، برلیانس h330 و…در این بازه قیمتی اشاره کرد.
جیلی GC6 در مدل فیس لیفت ظاهر جذاب تری به نسبت پیشینیانش دارد و در صورت عرضه منظم و ارائه خدمات مناسب می تواند سهم به نسبت مناسبی را در این بازه قیمتی ازآن خود کند. گارانتی این خودرو نیز 100 هزار کیلومتر یا 3 سال است
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.