حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 25 فروردین , 1403 5 شوال 1445 Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
جوابیه گلدیران به طحان پور
28 فوریه 2019 - 9:32
شناسه : 5240
بازدید 314
7

با افزایش روز افزون  قیمت لوازم خانگی در بازار و مشکلاتی که پیرامون مبالدلات مالی ایران و سایر کشورها پیش آمده است. برنهای خارجی لوازم خانگی بازار بویژه سامسونگ و ال جی نیز در بازار با افزایش قیمت فاجعه آمیزی روبرو شده اند و البته گاها کالاهای این دو برند پرطرفدار لوازم خانگی در بازار […]

ارسال توسط :
پ
پ

با افزایش روز افزون  قیمت لوازم خانگی در بازار و مشکلاتی که پیرامون مبالدلات مالی ایران و سایر کشورها پیش آمده است. برنهای خارجی لوازم خانگی بازار بویژه سامسونگ و ال جی نیز در بازار با افزایش قیمت فاجعه آمیزی روبرو شده اند و البته گاها کالاهای این دو برند پرطرفدار لوازم خانگی در بازار با کمبود مواجه می شود.

اخیرا شکایات زیادی روانه اتحادیه لوازم خانگی شده است که آنها را وادار به مکاتبه با گلدیران پیرامون نحوه توزیع و پخش محصولات ال جی در بازار کرده است. در پی رد و بدل این نامه ها؛ جوابیه ای از شرکت گلدیران خطاب به محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی به دستمان رسید که آن را برای مخاطبانمان منتشر می کنیم.

در این خبر آمده است:

«بار به صورت هفتگی در میان توزیع کنندگان شرکت پخش می شود و قیمت های عرضه شده در فروشگاه ها و برندشاپ های ال جی مطابق با قیمت مصوب سایت www.124.ir می باشد. »

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.