حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تمپو توزیع کننده لوازم‌خانگی شارپ در استرالیا
03 اکتبر 2019 - 11:29
شناسه : 8031
بازدید 202
6

شرکت تولیدکننده لوازم خانگی شارپ برندی شناخته شده در صنعت تولید در کشور ژاپن می باشد که در حال حاضر سعی دارد خود وارد بازار رقابتی لوازم خانگی کرده و میان مردم محبوبیت بیشتری به دست آورد.از این رو در صدد آمده تا کالاهای خود را در برخی کشورهای دنیا توزیع کند. شرکت شارپ از […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت تولیدکننده لوازم خانگی شارپ برندی شناخته شده در صنعت تولید در کشور ژاپن می باشد که در حال حاضر سعی دارد خود وارد بازار رقابتی لوازم خانگی کرده و میان مردم محبوبیت بیشتری به دست آورد.از این رو در صدد آمده تا کالاهای خود را در برخی کشورهای دنیا توزیع کند.

شرکت شارپ از انتصاب تمپو (Tempo) به عنوان توزیع کننده دستگاه های تصفیه هوا و یخچال های شارپ از اکتبر ۲۰۱۹ خبر داد اما مایکروویوها توسط شارپ توزیع می شوند.

مدیر بازاریابی و برنامه ریزی تجاری شارپ گفت: این تصمیم بر اساس استراتژی شرکت گرفته شده است تا به دنبال فرصت هایی برای گسترش توزیع در استرالیا باشیم. ما در راستای ارتقا حضور برند شارپ در بازار استرالیا به نوآوری و کیفیت بالای محصولات خود ادامه می دهیم.

در حال حاضر دستگاه های تصفیه هوا شارپ در ۵ مدل موجود هستند که ۲ مدل از آن ها دارای قابلیت رطوبت هستند. یخچال فریزرها در ۶ مدل هستند که چهار مدل آن فرنچ دور و دو مدل آن top mount را شامل می شوند و مایکروویوها با وجود ۱۴ مدل بزرگترین گروه برای لوازم خانگی شارپ به شمار می روند.

قابل ذکر است، تمپو همچنین توزیع کننده لوازم الکترونیکی مصرفی از جمله فیلیپس، هیتاچی، لینسار، پولاروید، آکای در استرالیا و دیگر موارد است.

امروزه شرکت شارپ پس از شرکت های سامسونگ، ال جی، سونی و پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود. شارپ یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان ژاپنی کالاهای مصرفی الکترونیکی است که در سال ۲۰۱۲ صدمین سالگرد خود را جشن گرفت.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.