حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون های جدید سال 2019
03 سپتامبر 2019 - 9:58
شناسه : 6923
بازدید 180
7

بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا  از هفته آینده آغاز می شود و تولید کنندگان مطرح تلویزیون جدیدترین محصولات و فناوری های خود را در ایفا ۲۰۱۹ در معرض نمایش خواهند گذاشت. سازندگان تلویزیون در رویداد هفته آینده از حالت Filmmaker Mode در تلویزیون های خود رونمایی خواهند کرد. پیش بینی می شود که ال جی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا  از هفته آینده آغاز می شود و تولید کنندگان مطرح تلویزیون جدیدترین محصولات و فناوری های خود را در ایفا ۲۰۱۹ در معرض نمایش خواهند گذاشت.

سازندگان تلویزیون در رویداد هفته آینده از حالت Filmmaker Mode در تلویزیون های خود رونمایی خواهند کرد. پیش بینی می شود که ال جی و پاناسونیک نیز جزییات بیشتری از برنامه های آینده خود منتشر کنند.

شرکت سامسونگ در سال گذشته از نخستین تلویزیون ۸K خود در اروپا رونمایی کرد و به نظر می رسد که ۸K یکی از موضوعات ایفا ۲۰۱۹ باشد و ال جی و پاناسونیک به پیروی از رقیب دیرینه خود از نخستین تلویزیون های ۸K خود پرده برداری کنند.

شارپ نیز به دنبال معرفی نسخه غول پیکر ۱۲۰ اینچی ۸K خود در این رویداد است و از طرفی دیگر، تولید کننده چینی تی سی ال نیز برای رونمایی از نخستین تلویزیون ال سی دی ۸K مبتنی بر فناوری مینی ال ای دی برنامه دارد.

انتظار می رود که تلویزیون های OLED نیز از بخش های مهم این رویداد فناوری باشد و علاوه بر تلویزیون ۸K OLED  ال جی، فیلیپس (تی پی ویژن) نیز خط تولید جدید تلویزیون های OLED خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد. هایسنس نیز قصد دارد تا نسخه های OLED خود را به اروپا برده و دردسترس مشتریان اروپایی قرار دهد.

 

به نظر می رسد که تلویزیون های QD-OLED سامسونگ در پشت درهای بسته معرفی شده و نمایش عمومی آن به زمان دیگری موکول شود. سامسونگ در کنار دیگر غول های این بازار از تلویزیون بزرگ میکرو ال ای دی خود برای دومین بار رونمایی خواهد کرد اما اطلاعاتی در خصوص عرضه ارزان قیمت آن منتشر نشده است. آنتونی وود، مدیرعامل روکو یکی از ۴ سخنگوی کلیدی نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ است و هنوز مشخص نیست که این شرکت چه برنامه هایی در پیش رو دارد.

سیستم های صوتی تلویزیون ها نیز از بازیگران اصلی این نمایشگاه خواهند بود و به نظر می رسد که بازدید کنندگان شاهد رونمایی از ساندبار Ambeo و پرچمدار جدید سونی، ساندبار Atmos باشند.  درهای نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) باز خواهد شد اما کنفرانس های خبری پیش از آغاز این رویداد برگزار می شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.