حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون های بدون لبه 8k شیائومی
26 سپتامبر 2019 - 11:14
شناسه : 7747
بازدید 278
10

شرکت نوپا و خوش نام این روزهای چینی،از 3 تلویزیون خود با طراحی بدون لبه و کیفیت 8k رونمایی کرده است. شرکت چینی شیائومی از سری تلویزیون های بدون لبه خود رونمایی کرده که در سه سایز ۴۳،۵۵ و ۶۵ اینچی هستند. این تلویزیون های هوشمند لبه های بسیار نازکی دارند و از محتوای ۸Kپشتیبانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت نوپا و خوش نام این روزهای چینی،از 3 تلویزیون خود با طراحی بدون لبه و کیفیت 8k رونمایی کرده است.

شرکت چینی شیائومی از سری تلویزیون های بدون لبه خود رونمایی کرده که در سه سایز ۴۳،۵۵ و ۶۵ اینچی هستند. این تلویزیون های هوشمند لبه های بسیار نازکی دارند و از محتوای ۸Kپشتیبانی می کنند.

شرکت شیائومی از تلویزیون های بدون لبه سری Miدر چین رونمایی کرد. این سری تلویزیون Mi Full Screen TV Pro نام دارد و در ۳ سایز عرضه می شود.

ارزانترین نسخه آن یک نمایشگر بدون لبه ۴۳ اینچی است. دو سایز دیگر نیز ۵۵ و۶۵ اینچ هستند. تلویزیون های سریMi Full Screen TV Pro با قیمت پایه ۱۴۹۹ یوان عرضه می شوند.

 

 

یکی از هایلایت های کلیدی این محصول طراحی بدون لبه آن است. البته باید در نظر داشت هر سه تلویزیون این سری با لبه هایی بسیار نازک عرضه می شوند و به همین دلیل full Screen نامیده می شوند.

این نخستین باری است که شیائومی تلویزیونی با لبه ای چنین نازک ساخته است. علاوه بر آن، این تلویزون ها دارای قابی از جنس آلومینیوم هستند. پشت پنل سری Mi Full Screen TV Pro نیز از فیبر کربن ۳ بعدی ساخته شده است.

این سری تلویزیون ها قابلیت نمایش ویدئو با کیفیت۸K را دارند . البته دستگاه های مذکور از محتوای۴K نیز پشتیبانی می کنند. پردازشگر سری Mi Full Screen TV Pro با همکاری شرکت آمولوجیک تولید شده که دارای ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی A۵۵ است.

شیائومی ادعا می کند کارایی این پردازشگر ۶۳ درصد بهتر از نمونه های قبلی است و میزان صرفه جویی آن نیز ۵۵ درصد ارتقا یافته است. همچنین موتور پردازش تصویر نسل ۹ نیز در این تلویزیون‌ها استفاده شده است.

در کنار این موارد در این تلویزیون‌های هوشمند از سیستم هوش مصنوعی شیائومی به نام XiaoAI و همچنین AIoT (جهت برقراری ارتباط با دیگر گجت‌های اینترنت اشیا) استفاده شده است. بنابراین کاربر می تواند به طور صوتی به دستگاه دستور دهد.

در این سری تلویزیون ها  ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به کار رفته است.

نسخه ۵۵ اینچ این سری با قیمت ۲۳۹۹ یوان و نسخه ۶۵ اینچی آن با قیمت ۳۳۹۹ یوان عرضه می شود.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.