حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون خاص ایکس ویژن
01 اکتبر 2019 - 16:38
شناسه : 7961
بازدید 265
8

 ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون هوشمند خود را در جشنواره فروش ” طوفان قیمت “ روانه بازار می کند. جدیدترین محصول تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با مدل ۴۳XT725 در جشنواره ” طوفان قیمت” ، وارد بازار می شود . این تلویزیون ۴۳ اینچی با اینکه از محصولات میان رده برند ایکس ویژن محسوب میشود ، از […]

ارسال توسط :
پ
پ

 ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون هوشمند خود را در جشنواره فروش ” طوفان قیمت “ روانه بازار می کند.

جدیدترین محصول تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با مدل ۴۳XT725 در جشنواره ” طوفان قیمت” ، وارد بازار می شود . این تلویزیون ۴۳ اینچی با اینکه از محصولات میان رده برند ایکس ویژن محسوب میشود ، از امکانات قابل توجهی برخوردار است . سیستم صوتی پرقدرت و حرفه‌ای Pure sound به همراه دو اسپیکر ۱۵ واتی در جلوی تلویزیون ، تجربه ای متفاوت از شنیدن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این ویژگی به خصوص برای کسانی که علاقه‌مند به تماشای فیلم های مهیج هستند، بسیار جذاب است.

امروزه تلویزیون‌های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده که دلیل آن امکان نصب اپلیکیشن‌های کاربردی ، تماشای آنلاین فیلم و سریال و جست و جو در اینترنت است .

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XT725 مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ و پردازشگر ۴ هسته‌ای است که در میان رقبا کم نظیر بوده و هر آنچه کاربران از تلویزیون هوشمند می‌خواهند در اختیار آنها می‌گذارد. وضوح تصویر در این تلویزیون هوشمند FULL HD ( 1920×1080 p) بوده و پنل IPS آن باعث می‌شود بینننده از تمام زوایا تصویری شفاف و بدون تیرگی تماشا کند .

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XT725 در جشنواره ” طوفان قیمت ” با قیمت استثنایی و با گارانتی ۲ ساله مادیران به فروش می‌رسد. همچنین کارت اشتراک رایگان فیلیمو به همراه این تلویزیون ارائه می شود که امکان تماشای هزاران فیلم و سریال متنوع را برای خریداران این محصول فراهم می‌کند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.