حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تعیین رتبه سیستم های گرمایشی و سرمایشی
26 آگوست 2019 - 23:44
شناسه : 6793
بازدید 267
11

به منظور بهره وری بالای کالاهای ایرانی و رضایت هر چه بیشتر مصرف کننده ها قرار شده تا تولید و کیفیت، خدمات و فروش، صادرات، مجوزها و گواهینامه ها و توان مالی به عنوان ۵ محور دستورالعمل ارزیابی فنی و کیفی در نظر گرفته شود و محصولات صنعت تهویه مطبوع وتاسیسات رتبه بندی شوند. مدیرکل صنایع فلزی […]

ارسال توسط :
پ
پ

به منظور بهره وری بالای کالاهای ایرانی و رضایت هر چه بیشتر مصرف کننده ها قرار شده تا تولید و کیفیت، خدمات و فروش، صادرات، مجوزها و گواهینامه ها و توان مالی به عنوان ۵ محور دستورالعمل ارزیابی فنی و کیفی در نظر گرفته شود و محصولات صنعت تهویه مطبوع وتاسیسات رتبه بندی شوند.

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: دستورالعمل شرایط وضوابط ارزیابی ورتبه بندی فنی وکیفی محصولات صنعت تهویه مطبوع وتاسیسات با راهبری دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و به درخواست و همکاری انجمن تولیدکنندگان تهویه مطبوع ایران و با مشارکت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تدوین و اجرایی شده است.

عباس هاشمی با اعلام این خبر افزود: هدف از تدوین این دستورالعمل، تعیین حداقل سطح کمی وکیفی محصولات در حوزه تولید ،کیفیت، فروش وخدمات پس از فروش شرکت های تولیدکننده صنعت تهویه مطبوع و تاسیسات به جهت ایجاد فضای سالم رقابتی وارتقاء کیفی محصولات در حوزه های مذکور است، تا رضایت مشتریان به نحو مطلوب حاصل شود.

او با بیان اینکه این طرح در ۵ محور واحد های سرمایشی و گرمایشی را مورد ارزیابی قرار می دهد، تصریح کرد: تولید و کیفیت، خدمات و فروش، صادرات، مجوزها و گواهینامه ها و توان مالی به عنوان ۵ محور دستورالعمل ارزیابی فنی و کیفی محصولات سرمایشی و گرمایشی تبیین شده اند.

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت بیان کرد: این دستورالعمل در صورت نیاز هر دو سال یک بار مورد بازبینی و بازنگری قرار می گیرد.

هاشمی دستیابی به اطلاعات مورد نیاز در خصوص وضعیت کیفی محصولات، توانمندی ها، استراتژی ها و تکنولوژی‌های تولید ، وضعیت مهندسی و R&D محصولات را از جمله اهداف طرح ارزیابی فنی و کیفی محصولات سرمایشی و گرماشی معرفی کرد.

او آموزش، توانمندسازی و مهارت نیروی انسانی، عمق ساخت داخل محصولات، وضعیت ارائه خدمات فروش وپس از فروش به همراه شبکه نمایندگی های خدمات و آمادگی صادراتی شرکت های تولید کننده محصولات صنعت تهویه مطبوع وتاسیسات را از دیگر اهداف این طرح معرفی کرد و گفت: اجرای دوره آزمایشی این طرح با مشارکت ۲۹ محصول از ۸ شرکت تولیدکننده بزرگ محصولات سرمایشی وگرمایشی در سال ۹۷ انجام و نتایج آن امتیاز کل وضعیت فنی، کیفی و خدماتی صنعت تهویه مطبوع و تاسیسات در سال ۹۷ ،۶۴٫۴ درصد است.

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.