حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تعطیلی یکشنبه مدارس، آری یا خیر؟
08 فوریه 2019 - 13:22
شناسه : 5076
بازدید 178
8

علی رغم میل باطنی تمامی دانش‌آموزان و همچنین معلمین و کادر اجرایی مدارس ایران باز هم امیرعلی نعمت‌اللهی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش سر حرف خود ماند و اعلام کرد که یک شنبه ۲۱ بهمن ماه که بین التعطیلین شنبه و دوشنبه بود به هیچ عنوان مدارس تعطیل نیست و به فعالیت عادی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی رغم میل باطنی تمامی دانش‌آموزان و همچنین معلمین و کادر اجرایی مدارس ایران باز هم امیرعلی نعمت‌اللهی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش سر حرف خود ماند و اعلام کرد که یک شنبه ۲۱ بهمن ماه که بین التعطیلین شنبه و دوشنبه بود به هیچ عنوان مدارس تعطیل نیست و به فعالیت عادی و روزمره خود ادامه خواهند داد.

امیرعلی نعمت‌اللهی در پاسخ به این پرسش که ” آیا امکان تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن ماه با توجه به قرار گرفتن در بین دو روز تعطیل وجود دارد؟” اظهار کرد: خیر، مدارس تعطیل نمی‌شوند و روز یکشنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهند، دانش‌آموزان و معلمان هم  باید در کلاس درس حاضر شوند.

وی افزود: در تقویم رسمی کشور روزهای تعطیل مختلفی وجود دارد و تقویم آموزشی نیز براساس این تعطیلات رسمی برنامه‌ریزی می شود بنابراین تحمیل هرنوع تعطیلی دیگر باعث خدشه به روزهای تدریس خواهد شد.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: به جز روزهای بسیار اضطراری ” آلودگی هوا یا سرما و یخبندان” و تعطیلات موجود در تقویم رسمی کشور، تعطیلی مدارس به دلایلی همچون قرار گرفتن در بین دو روز تعطیل قابل قبول نیست و باعث  آسیب به فرآیند تدریس، تحمیل هزینه‌ و اخلال در نظم کاری می‌شود.

وی ادامه داد: ساماندهی فعالیت مدارس و پرهیز از تعطیلات بدون توجیه باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

منبع: تسنیم

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.