حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تحریم جلوی کمک کردن را هم گرفت!
16 نوامبر 2017 - 23:43
شناسه : 1826
بازدید 187
7

در روزگاری که همه سخت درگیر جمع آوری کمک و وسایل ضروری برای زلزله زدگان هستند، حتی فکرش هم به ذهن کسی خطور نمی کند که تحریم جلوی کمک کردن را هم بتواند بگیرد! شبکه اجتماعی فیس‌بوک کمک‌ها به زلزله‌زدگان ایران را بابت تحریم‌های آمریکا مسدود کرده است. فیس‌بوک، صفحه‌ای که یک ایرانی مقیم آمریکا […]

ارسال توسط :
پ
پ

در روزگاری که همه سخت درگیر جمع آوری کمک و وسایل ضروری برای زلزله زدگان هستند، حتی فکرش هم به ذهن کسی خطور نمی کند که تحریم جلوی کمک کردن را هم بتواند بگیرد!

شبکه اجتماعی فیس‌بوک کمک‌ها به زلزله‌زدگان ایران را بابت تحریم‌های آمریکا مسدود کرده است.

فیس‌بوک، صفحه‌ای که یک ایرانی مقیم آمریکا برای جمع‌آوری کمک‌های مالی جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه ایجاد کرده بود را به دلیل مغایرت با قوانین تحریمی آمریکا حذف کرد.

محمد نجفی، پزشک ایرانی مقیم دیترویت، اخیرا با راه‌اندازی این صفحه بیش از 200 هزار دلار کمک مالی برای قربانیان زلزله در ایران جمع‌آوری کرده بود اما فیس‌بوک به وی اعلام کرد که این وجوه به دلیل مغایرت با تحریم‌های آمریکا برای او آزاد نخواهند شد.

به گزارش الجزیره، نجفی در روز اول این اقدام پیامی از فیس‌بوک دریافت کرد مبنی بر اینکه کمک فوق تا زمانی که وی مجوز لازم از وزارت خزانه داری آمریکا به این شبکه اجتماعی ارائه نکند، آزاد نمی‌شود.

منبع: عصر ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.