حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تجهیز لوازم خانگی های بوش به سیستم FarmFresh
11 سپتامبر 2019 - 9:55
شناسه : 7138
بازدید 188
6

شرکت لوازم خانگی بوش که به دنبال عرضه محصولات با کیفیت است، گروهی از یخچال فریزرهای خود را به روزرسانی کرده و با سیستم FarmFresh (سیستم مزرعه)عرضه می کند. این سیستم  سه برابر بیش تر از سایر نسخه ها مواد غذایی را تازه نگه می دارد و از فاسد شدن انواع غذا و سبزیجات جلوگیری […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت لوازم خانگی بوش که به دنبال عرضه محصولات با کیفیت است، گروهی از یخچال فریزرهای خود را به روزرسانی کرده و با سیستم FarmFresh (سیستم مزرعه)عرضه می کند. این سیستم  سه برابر بیش تر از سایر نسخه ها مواد غذایی را تازه نگه می دارد و از فاسد شدن انواع غذا و سبزیجات جلوگیری می کند.

شرکت بوش این سری از محصولات خود را در پاسخ به نیاز مشتریان روانه بازار کرده است و به نظر می رسد که تا خط تولید این سری از لوازم خانگی های تازه وارد در آینده ای نه چندان توسعه یابد.

مدیر بازاریابی لوازم خانگی بوش در این خصوص عنوان کرد:«ما متوجه شده ایم که نوآوری و کیفیت در کنارهم می تواند به بهبود زندگی بشر کمک کند.»

وی افزود:«ما از به کاربردن سیستم FarmFresh در مجموعه لوازم خانگی  Fresh by Designبسیار خرسندیم و امیدواریم که مورد استقبال قرار بگیرد.»

سیستم FarmFresh انقلابی در حفظ و تازه ماندن مواد غذایی محسوب می شود و لوازم خانگی های سری Fresh by Design از طراحی خارجی براق و فضای های سازمان دهی شده بهره برده اند.

مجموعه یخچال های فرنچ دور بوش مجهز به یک سیستم FarmFresh منحصر به فرد و ۴نقطه ای است .علاوه براین، تمامی یخچال فریزرهای بوش از سیستم هوم کانکت بهره برده اند که امکان کنترل آن ها از راه دور وجود دارد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.