حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تبلت همه کاره بازار کدام است؟
20 می 2018 - 10:49
شناسه : 3206
بازدید 188
2

درست است که بازار تبلت ها چند سالی است که شور و حرارت گذشته را ندارد اما تبلت هایی که امروزه به فروش می رسند تفاوت های بسیاری با گذشته دارند. دیگر خبری از یک محصول ساده که به راحتی جای خالیش با یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ پر می شود نیست. تبلت های […]

ارسال توسط :
پ
پ

درست است که بازار تبلت ها چند سالی است که شور و حرارت گذشته را ندارد اما تبلت هایی که امروزه به فروش می رسند تفاوت های بسیاری با گذشته دارند. دیگر خبری از یک محصول ساده که به راحتی جای خالیش با یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ پر می شود نیست. تبلت های جدید می توانند بسیار سرگرم کننده تر از موبایل و بسیار کاربردی تر از لپ تاپ باشند. اما معیار اصلی انتخاب در این مقاله، انتخاب مواردی است که یک نفر به صورت ویژه می خواهد از تبلت برای آن استفاده کند.

طراحی چشم نواز، کیفیت ساخت و قیمت تبلت ایسوس در این مدل را نمی توان ندیده گرفت اما فیلم بازها می دانند که هیچ چیز مانند نمایشگر و بلندگوی با کیفیت برای تماشای لذت بخش فیلم ضروری نیست. تبلت ZenPad 3S  یک صفحه نمایش 7,9 اینچی دارد که بیش از همه، برای تماشا و استفاده از محتواهای تصویری بهینه شده است.

بهترین تبلت برای تماشای فیلم

طراحی چشم نواز، کیفیت ساخت و قیمت تبلت ایسوس در این مدل را نمی توان ندیده گرفت اما فیلم بازها می دانند که هیچ چیز مانند نمایشگر و بلندگوی با کیفیت برای تماشای لذت بخش فیلم ضروری نیست. تبلت ZenPad 3S  یک صفحه نمایش 7,9 اینچی دارد که بیش از همه، برای تماشا و استفاده از محتواهای تصویری بهینه شده است و با ترفندهایی توانسته است تفاوت هایی بین خود و سایر رقبا به وجود آورد. این تبلت کم تر از نیم کیلوگرم وزن دارد و علاوه بر صفحه نمایش قدرتمند این محصول، ایسوس آن را به تکنولوژی بهبود ویدیویASUS Tru2Life  مجهز کرده که باعث می‌شود محتوای تصویر بسیار زیباتر به نظر برسند. ایسوس همچنین سیستم صوتی 7.1 کاناله فراگیر و تکنولوژی آمپلی فایر های هوشمند NXP  را در این دستگاه به کار گرفته بنابراین صدایی بدون نویز، فراگیر و سینمایی را از آن خواهید شنید، البته شارژدهی آن کم تر از رقباست و کیفیت دوربین آن هم متوسط است که البته مانعی برای یک عاشق فیلم نیست.

بهترین تبلت برای کتاب خواندن

برای مطالعه به صورت دیجیتال، کتاب خوان ها بهتر هستند و زمانی که نام کتابخوان را می شنوید احتمال زیاد آمازون زودتر از همه به ذهنتان می آید. اما اگر نمی خواهید برای گجتی که فقط برای کتاب خواندن عالی است هزینه کنید و دوست دارید وسیله ای داشته باشید که برای کتاب خواندن قوی باشد اما قابلیت های دیگری هم داشته باشد، بنابراین پرداخت قیمت تبلت سامسونگ اس 3 برای شما به صرفه تر است. تب اس 3، یک تبلت اندرویدی با کیفیت ساخت بالا و وزن بسیار کم است که  برای کتاب خواندن در مدت طولانی مفید است. نمایشگر آن که ساخت غول سازنده نمایشگر در دنیاست و تقریبا بدون رقیب است. در این تبلت هم چنین به لطف قابلیت فیلتر نور آبی، چشمان کاربر در استفاده از تبلت کم تر خسته می‌شود. هم چنین سامسونگ قابلیت «Grayscale» را در بخش «Accessibility» از تنظیمات تبلت قرار داده است. این ویژگی با سیاه و سفید کردن تصویر، مطالعه را ساده‌تر و البته لذت‌ بخش‌تر از گذشته می کند.

 

بهترین تبلت برای بازی

گیمرها می دانند که هنوز هم بسیاری از بازی ها طبق رویکرد گذشته، اول برای iOS ساخته می شوند و بعد برای اندروید. تبلت آیپد ایر 2 از اپل، نسخه بهبود یافته آیپد ایر است که از جهات بسیاری بهترین، جمع و جور ترین و سبک ترین تبلت برای بازی و فعالیت های مالتی مدیا محسوب می شود. ایر 2، کم تر از نیم کیلو گرم وزن، یک صفحه نمایش قدرتمند و باکیفیت 7,9 اینچی، بدنه مرغوب آلومینیومی و البته یک سخت افزار قدرتمند با عملکرد پردازشی مناسب دارد که از عهده هر بازی بر خواهد آمد. کمپانی اپل بار دیگر با این محصول مهارت خود را در زمینه تبلت ها نشان داد. محصولی که به زعم اکثر فروشگاه اینترنتی ها و سایت ها کیفیت بالای آن، شما را برای خرید متقاعد خواهد کرد.

بهترین تبلت برای دانش آموزان

تبلت لنوو IdeaPad Miix 320 یکی از تبلت های هیبریدی با امکانات و قابلیت های خوب و البته قیمت مناسب است. البته قرار نیست این مدل با قابلیت هایش شما را شگفت زده کند اما برای دانش آموزان یا افرادی که نیاز چندانی به پیشرفته ترین سخت افزارهای دنیا ندارند اما ممکن است هر زمانی از شبانه روز و در هر جا لازم باشد بخواهند از تبلت خود استفاده کنند مناسب است. علاوه بر حالت معمول، می توانید با اتصال کیبورد آن را شبیه یک لپ تاپ کوچک کنید. البته تایپ کردن طولانی با کیبورد جمع و جور آن کمی دشوار است اما تا مدت زیادی می تواند پاسخگوی نیاز فرزندان شما باشد. Miix 320 صفحه نمایشی با کیفیت و دوربین عکاسی متوسطی دارد که البته برای عکس برداری ساده می توان روی آن حساب باز کرد. باتری 33 وات ساعتی آن می تواند تا 10 ساعت تبلت شما را روشن نگه دارد. با توجه به قیمت لنوو Miix 320 ، این مدل گزینه ای ارزان قیمت، کار راه انداز است.

بهترین تبلت برای دست و پا چلفتی ها

شرکت پاناسونیک در زمینه تولید تبلت های مقاوم شناخته شده تر است و بارها از محصولاتی قدرتمند و با دوام رونمایی کرده است. تبلت اندرویدی Toughpad FZ-A2 برای کاربران عادی طراحی نشده است. جنس بدنه آن از آلیاژ منیزیم است و می تواند در برابر ضربات ناشی از افتادن از فاصله یک تا دو متری به خوبی مقاومت کند، علاوه بر این که ضد آب و گرد و غبار است. این محصول برای مشتریان تجاری و افرادی که بنا به شرایط کاربری نیاز به یک محصول قدرتمند و مستحکم برای استفاده در محیط های صنعتی دارند ایده ال است. البته برای کسانی که سابقه شکستن لپ تاپ هم دارند، خوب است.

منبع:ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.