حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بوی ماه مهر
15 سپتامبر 2019 - 14:54
شناسه : 7294
بازدید 358
12

باز آمد بوی ماه مهر … سرود زیبا و دلنشین و نوستالژی از دهه شصت و هفتاد که قبل از شروع مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در تلویزیون و خانه هایمان عطر و بوی کودکی و شادی و نشاط را ایجاد می نمود. با شروع سال تحصیلی جدید , روپوش و کیف و کفش و […]

ارسال توسط :
پ
پ

باز آمد بوی ماه مهر …

سرود زیبا و دلنشین و نوستالژی از دهه شصت و هفتاد که قبل از شروع مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در تلویزیون و خانه هایمان عطر و بوی کودکی و شادی و نشاط را ایجاد می نمود.

با شروع سال تحصیلی جدید , روپوش و کیف و کفش و دفتر و کتاب بچه ها را تهیه و آنها را برای آغاز تحصیل علم و دانش آماده و راهی مدارس میکنیم همچنین در این حال و هوا بهتر است که مهر و محبتی به کودکان بی سرپرست و بی بضاعت کشورمان داشته باشیم تا در سایه هم میهنان ماسالی سرشاز ار امید و شادابی را آغاز نمایند .

حال بهتر است سر به سایت های معتبر و یا مراکز خرید مجاز برای تهیه پوشاک و کیف و کفش بزنیم تا بهترین انتخاب مناسب برای نوگلهای کشور عزیزمان داشته باشیم در این بخش سعی داریم راهنمایی های لازم برای تهیه خرید البسه همچنین مراکز تهیه آن بپردازیم .

کیف مدرسه

با توجه به اینکه بچه ها در سن رشد میباشند بهتر است که ابعاد کیف متناسب با بدنشان باشد همچنین وزن کیف مناسب باعث میشود  تا فشاری برروی شانه ها و کمرشان ایجاد ننماید کیف های چرخدار برای سنین کمتر بخصوص بچه های ابتدایی مناسب تر میباشد تا مزاحمتی برای بدنشان ایجاد ننماید و بتوانند براحتی آن را حمل و نقل کنند همچنین بهتر است از طرح و رنگ شاد برای سنین کمتر به خصوص طرحهایی ایرانی اسلامی استفاده شود تا تولید در کشورمان بهتر بچرخد و گردش مالی بهتری در کشور باشد .

کفش و کتونی

با توجه به اینکه پا قلب دوم هر انسانی میباشد بهتر است در زمان مناسب بخصوص عصر که بهترین موقع خرید کفش و کتونی می باشد تا کفشی مناسب پای خود انتخاب نماییم همچنین با آمدن فصل پاییز بهتر است از کفشی استفاده شود که پا بو نگیرد و می توان از کتونی های راحتتر و با کفی کفش نرمتر استفاده کرد تا دچار درد کف پا و مفاصل نشوند

دفتر و کتاب

که هر ساله با برپایی نمایشگاهها و مراکز خرید با انواع و اقسام طرحها و رنگ های متنوع بهتر است که از طرحهای کارتونی و ایرانی در خور فرهنگ کشور عزیزمان خرید نماییم .

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.