حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم اندروید
07 فوریه 2019 - 11:44
شناسه : 5065
بازدید 235
7

امروزه  کمتر کسی پیدا می‌شود که گوشی هوشمند نداشته باشد و یا از اپلیکیشن ها برای ادیت عکس و ویدئو برای به اشتراک گذاری آنها در شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند در همین راستا برای شما اپلیکیشن های ویرایش عکس و فیلم را معرفی کرده ایم که بهترین های اندروید هستند. با توجه به گسترش و […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروزه  کمتر کسی پیدا می‌شود که گوشی هوشمند نداشته باشد و یا از اپلیکیشن ها برای ادیت عکس و ویدئو برای به اشتراک گذاری آنها در شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند در همین راستا برای شما اپلیکیشن های ویرایش عکس و فیلم را معرفی کرده ایم که بهترین های اندروید هستند.

با توجه به گسترش و توسعه روزافزون پلت فرم‌های تصویری و ویدئویی در جهان، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این روزها به اپلیکیشن های متعددی روی آورده‌اند که به ویرایش آنلاین و آفلاین تصاویر و فیلم‌های ضبط شده آنها می‌پردازد.

این گزارشی به مرور و بررسی مختصری بر مجموعه‌ای از این اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های اندرویدی موجود در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور که توسط کارشناسان فعال در وب سایت phonearena می‌پردازد.

اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و فیلم به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند تصاویر و ویدئوهای کوتاهی که با گوشی‌های هوشمند خود ثبت و ضبط کرده‌اند، به صورت فیلم‌های حرفه‌ای کوتاهی درآورده و آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و در پیام‌رسان‌ها برای مخاطبان خود ارسال کنند.

کاربران برای بهره‌مندی از این اپلیکیشن‌های اندرویدی در گوشی‌های موبایل خود قادر خواهند بود به فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور مراجعه کرده و آنها را دریافت و دانلود کنند.

Crop & Trim Video

Kinemaster InShot

VivaVideo

Power Director

Filmora Go

Action Director

Adobe Premiere Clip

VideoShow Video Editor

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.